اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده هنرمندان بابلسر:

بابلسر صاحب مجتمع فرهنگی شد / ارشاد متولی نهادینه‌سازی باورهای دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده هنرمندان بابلسر با اعلام اینکه بابلسر صاحب مجتمع فرهنگی شد، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد متولی دولت در نهادینه‌سازی فرهنگ و باورهای دینی است.

بابلسر صاحب مجتمع فرهنگی شد / ارشاد متولی نهادینه‌سازی باورهای دینی است

عباس ابوالحسنی به نمایندگی از هنرمندان شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای نمایش و تئاتر فاخر از مهم‌ترین ابزار برای عرصه و انتقال پیام‌های فرهنگی در سطح گسترده به مخاطبان است، مجتمع فرهنگی و هنری شهید باهنر شهرستان بابلسر می‌تواند به عنوان ابزار مناسب و کارآمد در نهادینه‌سازی و گسترش فرهنگ بومی و باورهای دینی عمل کند. 

وی بیان کرد: وظیفه دولت نهادینه‌سازی و گسترش باورهای دینی و حمایت تمام نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی بوده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ و هنر در کشور در تمام حوزه‌ها به ویژه در حوزه نمایش با سیاست عدالت‌محور دولت نهم و دهم مطابقت دارد.

ابوالحسنی افزود: برای مقابله با تسریع تهاجم فرهنگی لازم است به توسعه فرهنگی توجه ویژه شود و لازمه توسعه فرهنگی شبیخون و ناتوی فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ و هنر و تقویت در مقابل فرهنگ بیگانه تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی بوده و هرگونه دل‌مشغولی و سهل‌انگاری در این امر مهم موجب عواقب زیان‌بار می‌شود.

ابوالحسنی اذعان کرد: عدم حفاظت از بنای فرهنگی و مهندسی موجب تغییر در فرهنگ ملی، بومی و دینی می‌شود.

وی اضافه کرد: ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی حرکت با بصیرت، شناخت راه شهدا، امام راحل‌مان و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه از سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، محمدرضا نادری فرماندار بابلسر و فرهاد باقری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در اجرایی شدن این پروژه مهم (مجتمع فرهنگی و هنری شهید باهنر شهرستان بابلسر) تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول