اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان صورت می‌گیرد

عرضه بسته آموزشی قرآن به چهار زبان

خبرگزاری فارس: انتشارات انصاریان بسته آموزشی قرآن مجید به چهار زبان مختلف را در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در اختیار علاقمندان قرار داده است.

عرضه بسته آموزشی قرآن به چهار زبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات انصاریان به عنوان ناشر تخصصی چاپ کتاب‌های دینی و مذهبی به زبان‌های گوناگون، فعالیت‌های چشمگیری نیز در بخش کودکان و نوجوانان داشته و ده‌ها عنوان کتاب ویژه این گروه‌های سنی منتشر می‌کند.

مجموعه پنج جلدی «شکوفه‌های دین» با عناوینی چون نیکوکاری، احترام به والدین، نماز، شکر نعمت و اسراف از جمله کتاب‌هایی هستند که با استقبال خوب بازدیدکنندگان از این غرفه مواجه شده است، ضمن اینکه انتشارات انصاریان کتاب ارزشمند «نهج البلاغه برای بچه‌ها» را نیز به زبان انگلیسی منتشر کرده است.

«خدا و قصه‌هایش» نام مجموعه‌ای شش جلدی و زبان انگلیسی است که در غرفه این ناشر عرضه می‌شود و در کنار آن مجموعه سه جلدی «آموزش قرآن آسان» نیز به همین زبان منتشر شده است.

تهیه بسته‌های کمک آموزشی بخش دیگری از فعالیت‌های انتشارات انصاریان را تشکیل می‌دهد که از این میان می‌توان به بسته آموزشی «باغ آیه‌ها» اشاره کرد.

این محصول حاوی هشت جلد کتاب به زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه و عربی است؛ علاقمندان برای آموزش قرآن به فرزندان خود می‌توانند با تهیه این بسته آموزشی در زمینه حفظ و قرائت، نکات دیگری از این کتاب آسمانی را از طریق رنگ آمیزی تصاویر قرآنی در اختیار کودکان قرار دهند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول