اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در استان زنجان اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در زنجان اعلام شد
سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در شهرستان زنجان راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9.30 از چهارراه امیرکبیر آغاز و تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان ادامه می‌یابد.
وی افزود: سخنران مراسم زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مراسم راهپیمایی شهرستان ابهر از ساعت 9.30 آغاز می‌شود و سخنران این مراسم علی یوسفی فرماندار این شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ابهر از دو مسیر در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند، افزود: مردم متدین این شهرستان می‌توانند از میدان شهید رجایی و مسجد صاحب‌الزمان شناط به مصلای نماز جمعه در این راهپیمایی شرکت کنند.
حسینی از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهر سلطانیه خبر داد و یادآور شد: این مراسم از ساعت 12 از مسجد فاطمه‌الزهرای این شهر آغاز شده و تا مصلی نماز جمعه ادامه می‌یابد، که سخنران این مراسم ذوالقدری بخشدار سلطانیه است.
وی میدان شهرداری، مسجد سادات تا مصلی نماز جمعه را از مسیرهای راهپیمایی شهر هیدج عنوان کرد و افزود: نوری امام جمعه هیدج سخنران این مراسم است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مردم شهر صائین قلعه نیز می‌توانند از مسجد صاحب‌الزمان تا میدان 22 بهمن در این راهپیمایی شرکت کرده و از سخنرانی امام جمعه این شهر بهره بگیرند.
وی سخنران مراسم راهپیمایی شهر قیدار را حجت‌الاسلام علی طهماسبی دانست و گفت: مردم این شهراز ساعت 10 صبح از میدان شهدا تا میدان معلم در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند.
حسینی با اشاره به اینکه سخنران مراسم راهپیمایی شهر سجاس حجت‌الاسلام موسوی‌نیا امام جمعه این شهر است، افزود: مردم سجاس از میدان رکن‌الدین تا مزار شهدا از ساعت 10 صبح در راهپیمایی دشمن‌ شکن 13 آبان حضور می‌یابند.
وی یادآور شد: مردم شهرستان گرماب نیز از ساعت 10 صبح از پارک معلم تا مسجد جامع این شهر راهپیمایی کرده و از بیانات حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه گرماب بهره‌مند می‌شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از سخنرانی مرادپور امام جمعه شهرستان زرین‌رود در این روز خبر داد و گفت: راهپیمایی 13 آبان این شهرستان از ساعت 10 صبح از میدان توحید آغاز شده و تا مزار شهدا ادامه می‌یابد.
حسینی از سخنرانی فغانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طارم در مراسم راهپیمایی شهر آب بر خبر داد و بیان داشت: این مراسم از ساعت 10 صبح از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.
وی گفت: مراسم راهپیمایی شهر چورزق با سخنرانی احدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه طارم برگزار می‌شود که این مراسم از بازار تا مسجد جامع برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: سخنران راهپیمایی 13 آبان شهر گیلوان معصوم‌خانی روحانی مستقر در این شهر است که مردم از بازار تا مسجد در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.
وی از سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در نیروی انتظامی استان زنجان در مراسم راهپیمایی درام خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 10 صبح با حضور مردم شهید پرور از بازار تا مزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.
حسینی یادآور شد: در شهرستان ماهنشان ربیعی رئیس آموزش و پرورش شهرستان در مراسم راهپیمایی 13 آبان که از ساعت 10 صبح از آموزش و پرورش تا محل برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کند.
وی یادآور شد: فیضی، رئیس آموزش و پرورش شهر دندی در مراسم راهپیمایی این شهر در روز جمعه که از ساعت 11 صبح از مقابل سپاه پاسداران تا مزار شهدا برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 13 آبان شهر پری با سخنرانی الله‌وردی روحانی مستقر در این شهر و با راهپیمایی از پاسگاه تا دبیرستان بهشت از ساعت 11 برگزار می‌شود، افزود: مردم انگوران نیز از ساعت 11 از مقابل مخابرات تا سالن ورزشی این شهر در راهپیمایی شرکت کرده و از سخنرانی خلیفه‌ای روحانی مستقر در این شهر استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: در شهرستان ایجرود این مراسم از ساعت 10.30 از مقابل سپاه تا مسجد جامع زرین‌آباد برگزار می‌شود و سخنران این مراسم محمدی مطلق امام جمعه زرین‌آباد است.
حسینی از سخنرانی میرزایی رئیس دادگستری خرم‌دره در مراسم راهپیمایی این شهرستان خبر داد و گفت: این راهپیمایی از چهارراه قائم تا مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول