اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه پایداری:

لیست نهایی کاندیداهای جبهه پایداری برای مجلس به ‌زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه پایداری گفت: لیست نهایی کاندیداهای جبهه پایداری مجلس به ‌زودی اعلام می‌شود.

لیست نهایی کاندیداهای جبهه پایداری برای مجلس به ‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شب گذشته در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی مازندران که در مسجد صبوری قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه خودسازی گام نخست هر حرکت جمعی است، بیان کرد: امام خمینی (ره) برای به ثمر رساندن انقلاب تنها به میدان آمد و اینک انقلابی از او در جهان به یادگار است که نام ایران را با نام او می‌شناسند.

وی تصریح کرد: امام در راه حق از قلت عدد و نفر نهراسید، ما هم اگر خدایی باشیم و با عزم راسخ پای هدفمان بایستیم و رفتار درستی داشته باشیم آرام آرام به نتیجه می‌رسیم.

آقاتهرانی با بیان اینکه هیچ‌وقت معیار حق و باطل تعدد افراد نیست، تاکید کرد: چه بسا جمعیت کثیری راه را به اشتباه می‌روند آیا همگان باید از آن گروه گمراه تبعیت کنند؟

وی با انتقاد از اینکه هنوز بین ما اسلامی شدن فرهنگ نشد، خاطرنشان کرد: هرکسی مکلف به رفتار خویش است، ما انقلاب کردیم و با ایستادگی، انقلاب‌مان را جهانی ساختیم ولی در عمل، خودمان با فرهنگ اسلام فاصله داریم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اذعان کرد: بعد از داستان فتنه ما به فکر چاره افتادیم و با تعدادی از نمایندگان مجلس برای چاره‌جویی به خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و از اینکه ممکن است در انتخابات رای لازم را کسب نکنیم و خرید آرا هم در مرام ما بچه مسلمان‌ها نیست از ایشان رهنمود خواستیم که آقا نظرشان اینگونه بود «پیروزی برای اهل تقوا است».

آقاتهرانی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود انتخابات ما باید سریع‌تر تصمیم‌گیری کنیم، برنامه‌های جبهه پایداری اگر با نیروی اندک هم باشد باید روی اصول و برنامه انجام شود که یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها پیروزی در راستگویی است و اگر در هدف پیش‌رو راست بگوییم ثمره‌اش را تا 10 سال دیگر خواهیم چشید، در غیر اینصورت جبهه‌ای همچون جبهه‌های دیگر خواهیم شد که حتی نامی از آنها وجود ندارد.

این مسئول تاکید کرد: افراد متقی و حزب‌اللهی باید با همفکری و همکاری خود در جبهه پایداری عناصر پربرکتی برای کشور باشند.

به گزارش فارس، دبیرکل جبهه پایداری کشور در این همایش به پرسش حاضران پاسخ دادند که در ذیل خبر آمده است.

سؤال: نظر شما در مورد شخص آقای احمدی‌نژاد چیست؟

آقاتهرانی با بیان اینکه آقای احمدی‌نژاد پاسخ‌دهی خود را از سوم تیر با شعارهای ولایت‌مدارانه و ملاحظات جدی نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب که بسیار درست هم بود، شروع کرد، اظهار کرد: بنده هم آن موقع از ایشان حمایت کردم و از این حمایت خوشحالم چراکه وی بدون اتصال به مراکز ثروت و قدرت و وعده‌های پوچ بسیار خوب عمل کرد و خدمات ارزنده‌ای هم انجام داد ولی این اواخر اشتباهات جدی داشت که ایشان خودش باید دفاع کند اینکه حتی مسئله قانون اساسی پیش کشیده می‌شود در مقابل ولایت‌پذیری چیزی نیست.

وی اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه را کف ولایت‌پذیری دانست و تاکید کرد: نباید طوری فکر و عمل کنیم که انگار در حال زاویه گرفتن هستیم، صرف اطاعت از ولایت کافی نیست، ولایت‌پذیری خیلی بالاتر از این حرف‌هاست.

* علت اختلاف جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری چیست؟

دبیرکل جبهه پایداری افزود: این اختلافات پیشتر در تهران و با تاکید بر اصولی بودن وجود داشت ولی اکنون همه با هم یکی شدند چراکه اصل اساسی در سیاست اسلامی ولایت فقیه است، ما در مورد اشخاصی که باید وارد مجلس شوند اختلاف داشتیم که حل شد.

* آیا مقام معظم رهبری از احمدی‌نژاد راضی هستند؟

آقاتهرانی گفت: ای کاش احمدی‌نژاد تجدید نظر می‌کرد چون تاییدات همیشگی رهبری از وی اکنون وجود ندارد.

وی افزود: ما همه را با آقا و رهبری چک می‌کنیم، اگر می‌خواهی در سیاست اشتباه نکنی باید با نظر رهبری پیش بروی، طرازی بالاتر از رهبری وجود ندارد.

* اعتبار آرای مردم زمانی است که ولایت پایش را امضا کند

وی ادامه داد: ما هیچوقت نخواستیم برای پیشبرد کارهایمان از رهبری استفاده کنیم چون این عمل را نامناسب می‌دانیم، با آیت‌الله مصباح، خوشوقت، یزدی و جنتی آمدیم و همچنان هم رفت و آمد داریم و اشتباهی اگر بود با آنها مشورت می‌کنیم.

وی افزود: رهبری همه را به عدالت، معنویت و عقلانیت دعوت می‌کنند که همان شعار جبهه پایداری است.

* لیست نهایی کاندیداهای جبهه پایداری مجلس به‌زودی اعلام می‌شود

وی گفت: اگر نماینده‌های جبهه پایداری را به مجلس نفرستیم مشکلات به جای خود خواهد بود و اختلاس‌های میلیاردی ادامه می‌یابد ولی اگر چند تا نماینده متدین راهی مجلس شوند با نظارت درست و همکاری مداوم با دولت مشکلات برطرف می‌شود در غیر اینصورت همه چیز از هم می‌گسلد.

آقاتهرانی در پایان گفت: لیست نهایی کاندیداهای جبهه پایداری مجلس به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول