اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا چند روز آینده

لیست جبهه پایداری در مازندران اعلام می‌شوند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری مازندران گفت: در چند روز آینده کاندیداهای مورد نظر جبهه پایداری از طریق سایت جبهه پایداری مازندران اعلام می‌شوند.

لیست جبهه پایداری در مازندران اعلام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا حجت‌الاسلام صفدر الهی‌راد شب گذشته در چهارمین همایش جبهه پایداری مازندران در مسجد جامع نکا بیان کرد: جبهه پایداری، جبهه چپ یا راست نیست و علیه همه افراد و احزابی که با ولایت درگیر شوند و تابع ولایت نباشند موضع‌گیری می‌کند.

وی اظهار داشت: باید مراقب همه کسانی که به اسم راست و اصولگرا مقابل اسلام، انقلاب و رهبری بیایستند، باشیم.

الهی راد گفت: برنامه بلندمدت جبهه پایداری مازندران، تبیین گفتمان و اندیشه اسلامی و ولایت فقیه است.

سخنگوی جبهه پایداری مازندران اضافه کرد: محور جریان بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و رهبری است و بر همین اساس اکنون شعارهای انقلاب ما در بحرین و لیبی و کشورهای مسلمان طنین‌انداز است.

وی بیان کرد: ما فراموش نکردیم افرادی را که به اسم اصلاحات در مقابل اسلام، انقلاب و رهبری ایستادند.

الهی‌راد افزود: خون شهدای ما برای این نبود که افرادی حتی در لباس روحانیت به اسلام اهانت و حکاکی کنند و جبهه پایداری در برابر این افکار می‌ایستد و مقابله می‌کند.

وی یادآور شد: جریان فتنه سال 88 از جمله مواردی است که جبهه پایداری با آن مقابله می‌کند، سران اصلاح‌طلبی که در برابر تمامیت اسلام ایستادند، کسانی که به نام اصولگرایی در فتنه سقوط کردند و حلقه‌های انحرافی که وارد دولت ارزشی شدند در جبهه ما جایی ندارند.

الهی‌راد گفت: کسانی که در فتنه 88 سقوط کردند شاخص ما نیستند.

وی اظهار داشت: جبهه پایداری در مازندران متشکل از اساتید، بزرگان و علما با مدیریت حجت‌الاسلام نبویان شکل گرفته و کاندیداهای متفاوتی را در سطح استان معرفی می‌کنیم.

الهی‌راد اظهار داشت: اصراری نداریم که در همه حوزه‌های انتخابیه کاندیدا داشته باشیم بلکه تنها به‌ دنبال کاندیدای ارزشی که بر اساس ارزش‌های امام راحل و رهبری گام بردارند هستیم که در چند روز آینده کاندیداهای مورد نظر جبهه پایداری از طریق سایت جبهه پایداری مازندران اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول