اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده خبر داد

راه‌اندازی نخستین مرکز نگهداری کودکان عقب‌مانده ذهنی در قیدار

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده از راه‌اندازی نخستین ساختمان مرکز نگهداری کودکان عقب مانده ذهنی در شهر قیدار خبر داد.

راه‌اندازی نخستین مرکز نگهداری کودکان عقب‌مانده ذهنی در قیدار

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در شهرستان خدابنده در بخش‌های مختلف افتتاح و یا به بهره‌برداری رسیده است.

وی از بهره‌برداری هشت واحد مسکونی مددجویان اداره بهزیستی شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه در زیر بنای 380 متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 460 میلیون ریال در استان به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات پرداختی بلاعوض اداره بهزیستی و سهم آورده مددجویان بهزیستی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به افتتاح جایگاه CNG شرکت نفت ناحیه خدابنده یادآور شد: این جایگاه با ظرفیت ایستگاه یک هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

رفیعی تصریح کرد: این جایگاه دارای چهار نازل و ظرفیت سوختگیری همزمان چهار دستگاه خودرو است.

وی با بیان اینکه این جایگاه در شهر قیدار و در محور زنجان به قیدار راه‌اندازی شد، افزود: این جایگاه با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت نفت افتتاح شد.

فرماندار خدابنده با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال برای شش نفر بیان داشت: با احداث این جایگاه بسیاری از مشکلات شهرستان در این زمینه حل می‌شود.

وی از راه‌اندازی ساختمان مرکز نگهداری کودکان عقب‌مانده ذهنی خبر داد و یادآور شد: این مرکز نخستین مرکز نگهداری این افراد در استان محسوب می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه در این مرکز کودکان عقب‌مانده ذهنی زیر 14 سال نگهداری می‌شوند، تاکید کرد: این فضا در زمینی به مساحت 228 متر مربع احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز ظرفیت نگهداری 25 کودک را دارد، تصریح کرد: با مرکز با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال احداث شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول