اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

7 طرح عمرانی در شیروان چرداول افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هفت طرح عمرانی ظهر امروز در آیینی در شهرستان شیروان چرداول افتتاح شد.

7 طرح عمرانی در شیروان چرداول افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرماندار شهرستان شیروان چرداول ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این تعداد طرح عمرانی در شیروان چرداول اظهار داشت: این تعداد طرح در بخش‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی در شهرستان شیروان چرداول به بهره‌برداری ‌رسید.

محمدجواد شریفی ادامه داد: این تعداد طرح شامل گازرسانی به روستای سنگ سفید، دریاچه مجتمع تفریحی توریستی سرابله، خانه بهداشت روستای سنگ سفید، میدان بسیج سرابله، کارگاه قالی بافی و واگذاری 73 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.

این مسئول اضافه کرد: افزون بر این عملیات اجرایی یک طرح عمرانی نیز در این شهرستان در حال توسعه با حضور استاندار ایلام آغاز شد. 

شریفی تصریح کرد: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی در شهرستان در حال توسعه شیروان چرداول در مجموع 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شیروان چرداول گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی استانی، ملی و بخشی نیز از محل تسهیلات بانکی به شهرستان شیروان چرداول اختصاص یافته تا صرف اجرای طرح‌های عمرانی شود.

وی افزود: رئیس جمهور شعارهای انتخاباتی خود را مبنی بر رفع محرومیت از مناطق محروم کشور را به عمل تبدیل کرده و در شهرستان شیروان چرداول این مهم به وضوع قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: با یک بررسی اجمالی بر روند طرح‌های اجرا شده در این شهرستان و مقاسیه آن با سال‌های گذشته به این مهم دست خواهیم یافت.

این مسئول اضافه کرد: طی سال‌های گذشته ده‌ها پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات در این شهرستان اجرا شده و یا در دست اجراست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول