اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای فرهنگ عمومی کرمان

22 بهمن در تاریخ معاصر جهان نقشی ماندگار دارد

خبرگزاری فارس: در بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان به مناسبت 22 بهمن آمده است: یوم‌الله 22 بهمن در تاریخ معاصر ایران و جهان تأثیری عمیق و نقشی ماندگار داشته است.

22 بهمن در تاریخ معاصر جهان نقشی ماندگار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان به مناسبت 22 بهمن آمده است: یوم‌الله 22 بهمن در تاریخ معاصر ایران و جهان تأثیری عمیق و نقشی ماندگار داشته است، آنچه 22 بهمن در ذهن‌ها ترسیم می‌کند، نه یک رویداد تاریخی بلکه آمیزه‌ای از وقایع تأثیرگذار انقلاب اسلامی و یادآور فریاد کوبنده حضرت امام خمینی (ره) علیه سلطه سیاسی قدرت‌های استکباری است.

این بیانیه می‌افزاید: در این روز هیبت پوشالی استعمار شکسته شد و سرآغازی شد برای همه ملت‌های ستمدیده تا پرچم عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی خود را در بام جهان برافرازند. 

این بیانیه تصریح می‌کند: اینک با گذشت 33 سال از آن همه مجاهت و پایمردی، ملت سرافراز ایران با کارنامه‌ای درخشان در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، فناوری و هسته‌ای بار دیگر با بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان با گام‌هایی استوارتر از پیش حضور پرشکوه و حماسی خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با ملاحظه موقعیت حساس جمهوری اسلامی در ارتباط با نهضت عمیق و گسترده بیداری اسلامی در منطقه و سرایت و نفوذ آرمان‌های انقلاب اسلامی به ملت‌های غربی و وجدان‌های بیدار و غیرتمند ملل جهان و اوج‌گیری تقابل و رویارویی جریان انقلاب اسلامی با استکبار جهانی ضروری است به شکرانه این عنایت الهی جشن‌‌های انقلاب را با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌کنیم.

شورای فرهنگ عمومی کرمان از مردم صبور و ولایت‌مدار استان کرمان دعوت به عمل آورده تا همگام با همه اقشار ملت در مراسم جشن انقلاب شرکت کنند، بی‌شک این حضور با آنکه نشان از صبر و بصیرت ملت انقلابی ما دارد، شکرانه نعمت آزادی و استقلال میهن اسلامی نیز هست.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول