اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل ارشاد کرمان طی بیانیه‌ای:

ملت ایران در 22 بهمن صحنه‌های بی‌نظیری خلق می‌کند

خبرگزاری فارس: در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت ایام‌الله 22 بهمن آمده است: ملت ایران با حضور پرشور و میلیونی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بار دیگر صحنه‌های بی‌نظیری از انسجام، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند.

ملت ایران در 22 بهمن صحنه‌های بی‌نظیری خلق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت ایام‌الله 22 بهمن آمده است: در طلیعه مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قداست برگرفته از تقارن ایام‌الله دهه فجر با ماه فرخنده ربیع‌الاول، جای بس شکر است که توفیق درک و حضور دیگر در گرامیداشت این تحول عظیم، خدمت به انقلاب مقدس اسلامی و حرکت در طریق دستیابی به آرمان‌های بلند آن را نصیب مردم مؤمن و بصیر ایران اسلامی کرد.

این بیانیه می‌افزاید: اعجاز پیروزی انقلاب که به عنوان حادثه شگفتی‌ساز قرن مطرح و تمام معادلات سیاسی جهان را تحت‌الشعاع خود قرار داد در مقطع کنونی نیز به عنوان الگوی آگاهی و بیداری مردم مظلوم کشورهای اسلامی قرار گرفت، عطیه و موهبت پروردگار متعال است که به مدد و هدایت امام راحل، ایستادگی و  جانفشانی مردم مؤمن و انقلابی ایران به وقوع پیوست.

در این بیانیه تصریح شده است: رخداد بزرگی که با هدف احیای دین پیامبر اکرم (ص) و اشاعه و بسط ارزش‌های آن مکتب انسان‌ساز، منادی حق‌جویی و رهایی در سراسر گیتی شد و عزت و افتخاری ارزشمند و ماندگار برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد، یوم‌الله 22 بهمن روز برچیده شدن بساط ظلم ایادی استکبار و پیروزی مستضعفان و برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان است.

در این بیانیه آمده است: اینک جمهوری اسلامی در حال ورود 34 سال استقرار خود می‌شود که ملت فهیم و همیشه در صحنه با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت در مقابل توطئه و تهاجم دشمنان تا بن‌دندان مسلح این انقلاب الهی ایستاده‌اند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: شکی نیست در استمرار این عزت و عظمت اسوه‌ساز مردم انقلابی و خداجوی ایران با حضور پرشور و میلیونی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بار دیگر صحنه‌های بی‌نظیری از انسجام، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند و در سایه وحدت و انسجام با اقتدار به رهبر و پیشوای مسلمانان و مظلومان جهان، فریاد شکست و نابودی مستکبران و نوید استیلای اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا طنین‌انداز می‌کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول