اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

پروژه‌ها براساس زمان‌بندی مشخص انجام گیرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: اجرای پروژه‌ها باید براساس زمان‌بندی مشخص انجام گیرد تا بتوانیم شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آنها باشیم.

پروژه‌ها براساس زمان‌بندی مشخص انجام گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، غلامرضا دیزج‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از کارخانه سفال در شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌ها ضروری است تا براساس برنامه و با سرعت پروژه‌ها اجرا شود.

وی افزود: بستر فیزیکی و مقدمات لازم برای دسترسی به تولیدات در زمینه‌های گوناگون و گسترش آنها در پیرانشهر فراهم شده است.

این مسئول با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عظیمی در پیرانشهر خواهیم بود، اضافه کرد: چهار سد بزرگ در پیرانشهر در دست احداث است که با بهره‌برداری از آنها به رونق اقتصادی و گردشگری این شهرستان مرزی اضافه می‌شود.

دیزج‌نژاد گفت: تمام این عوامل افزایش تولیدات و فراهم کردن زمینه‌های شغلی بسیاری را به دنبال دارد.

فرماندار پیرانشهر هم گفت: کارخانه سفال‌سپهر آذربایجان با مشارکت سرمایه‌گذاری از اقلیم کردستان عراق در زمینی به مساحت 39 هزار مترمربع با اعتباری افزون بر 23 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

اروج مجاهدی افزود: در این کارخانه 11 هزار قالب سفال در هر ساعت تولید می‌شود. با بهره‌برداری از این کارخانه برای 607 نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

همچنین با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی بهره‌برداری از سیستم آبیاری تحت فشار روستای کاسه‌گران پیرانشهر آغاز شد.

مجاهدی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح با دو ایستگاه پمپاژ و 97 حوضچه، بیش از 34 میلیارد و 420 میلیون ریال هزینه شده است. مجموع طول خطوط انتقال و خطوط شبکه این طرح، 317 هزار و 370 متر را شامل می‌شود.

مجاهدی در ادامه با اشاره به دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر ایام پرخیر و برکت برای کشور است. هر سال، در این ایام شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عظیم در کشور هستیم که این امر اقتدار و استقلال نظام را نشان می‌دهد.

به گفته مجاهدی دشمنان با ایجاد جبهه‌های متضاد در بین مذاهب و اقشار مختلف درصدد تفرقه‌افکنی و اسلام‌زدایی بوده و در این چارچوب برای رسیدن به اهداف پلیدشان از هیچ توطئه‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

فرماندار پیرانشهر گفت: هفته وحدت، یادگار بی‌نظیری از امام راحل(ره) بوده و امروز در سایه وحدت مردم، کشور به بالاترین جایگاه و پیشرفته‌ترین علوم و فنون جهان دست یافته است.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول