اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه راه‌آهن کرمانشاه ـ خسروی

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه ‌از روند عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن کرمانشاه ـ خسروی بازدید کرد.

بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه راه‌آهن کرمانشاه ـ خسروی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه‌، ‌سیددادوش هاشمی استاندار کرمانشاه همراه جمعی از مسئولان استان از روند عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن غرب "کرمانشاه  ـ خسروی" بازدید و در جریان روند آخرین مراحل اجرایی کار قرار گرفت.

براساس این گزارش، ا‌ستاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید با اشاره به کلان بودن پروژه ذکر شده در سطوح ملی و منطقه، تصریح کرد: خوشبختانه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نه تنها ابعاد معنوی فراوانی برای استان به دنبال داشته است بلکه ابعاد مادی و فراگیری در تمامی زمینه‌های آبادانی و عمران برای استان محقق نموده که آغاز شروع به کار پروژه راه‌آهن غرب با مدیریت خوب قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از نمونه دستاوردهای سفر رهبری به استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه تشریک مساعی و همدلی کاری مدیران استان قابل تقدیر است خاطر ‌نشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های شبانه‌روزی و خدمات چشمگیرشان گام‌ها‌ی تحول و ادبیات توسعه را در استان چند برابر کرده است.

هاشمی در ادامه به رشد 400 درصدی سهمیه استان از ‌اعتبارات گنجانده شده در لایحه بودجه 91 اشاره و اضافه کرد: با پیگیری‌های مکرر مسئولان استانی و مساعدت خوب معاونت محترم نظارت راهبردی رئیس جمهور در لایحه بودجه 91 شاهد ‌تحول شگرفی در زمینه رشد بودجه استان خواهیم بود .

استاندار کرمانشاه در ادامه به اعتبارات خوبی که برای بخش آب استان در نظر گرفته شده اشاره و بیان داشت: در تلاش هستیم که سطح کشت کشاورزی آبی و توسعه باغات استان را با مهار آب‌های سطحی و ایجاد سد سازیوحفر مخزن‌های زیرزمینی به حد قابل قبول و رشد چشمگیری برسانیم.

انتهای پیام/‌ش30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول