اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 111

صلاحیت 9 نفر از کاندیداهای مجلس در نوشهر احراز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه نوشهر از جمله شهرستان‌هایی بود که در هنگام ثبت‌نام و بعد از تعیین صلاحیت‌ها دیده شد که تمام گروه‌ها و علایق و سلایق سیاسی در آن حضور دارند، اعلام کرد: تاکنون صلاحیت 9 نفر از کاندیداهای اولیه احراز شده است.

صلاحیت 9 نفر از کاندیداهای مجلس در نوشهر احراز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر محمدعلی قمی اویلی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای ملت ما همیشه پرشور چون روزهای اول است و این به دلیل این است که از فجرآفرینان، رزمندگان، تثبیت‌کنندگان و امروز نیز خدمت‌دهندگان به انقلاب همگی در یک راستا قرار دارند و با یک هدف و رهبری دینی آن را استمرار داده‌اند.

وی اظهار داشت: این انقلاب بر اساس آرمان‌های مقدس اسلامی شکل گرفته و امسال نیز با توجه به بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه شاهد آن هستیم صدور انقلاب را به جای جای این جهان شاهدیم.

قمی با اشاره به بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: این راهپیمایی به عنوان یک مانور بزرگ برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب است و ولایت‌مداری ملت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان خواهد کشاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم نیز تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا زمینه را برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم کنیم اما در این مسیر با متخلفان چه از سوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد و چه از سوی کاندیداهای این دوره به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه نوشهر از جمله شهرستان‌هایی بود که در هنگام ثبت‌نام و بعد از تعیین صلاحیت‌ها دیده شد که تمام گروه‌های و علایق و سلایق سیاسی در آن حضور دارند، بیان کرد: تاکنون صلاحیت 9 نفر از کاندیداهای اولیه احراز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امانت‌داری، رعایت عدالت و قانون‌مداری و توجه به سلامت انتخابات از جمله شاخصه‌های برگزاری این انتخابات در اسفند ماه است.

قمی همچنین با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده و کلنگ‌زنی  دهه فجر در این شهرستان و بخش‌های تابعه اذعان کرد: 39 پروژه در قالب 14 طرح با اعتبار 75 میلیارد و 882 میلیون ریال در شهرستان نوشهر افتتاح شد.

وی همچنین گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر 10 پروژه در قالب 10 طرح با اعتبار 77 میلیارد و 754 میلیون ریال کلنگ‌زنی شده است. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول