اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تعطیلی صنعت در دوران تحریم به صلاح نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: با توجه به تهدیدها و تحریم‌های دشمن تعطیلی صنعت به صلاح نیست.

تعطیلی صنعت در دوران تحریم به صلاح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به صورت مردمی در کشور شکل گرفت، اظهار داشت: راهپیمایی روز 22 بهمن تکرار کار زیبای هنرمندانه‌ای است که به صورت مردمی در کشور صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه‌های جهان در اختیار صهیونیسم قرار دارد، یادآور شد: در امپراطوری خبری که نظام استکبار راه انداخته است اخبار انقلابی کشور از معجزات الهی بود که توانست در خارج از مرزهای کشور بیداری اسلامی را راه‌اندازی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تصمیم‌سازی کشور در جامعه اسلامی به دست مردم است، با انتخاباتی که انجام می‌شود مردم خودشان نماینده‌های خود را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود 30 انتخابات را پشت سرگذاشته‌ایم و دوران آزمون و خطا از بین رفته است، تصریح کرد: انتخاب افرادی اصلح و شایسته برای نمایندگی مردم در خانه ملت بسیار مهم است چون همین افراد می‌خواهند برای جمعیت 75 میلیونی تصمیم‌سازی کنند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار کشور در تمام عرصه‌های انقلابی برای پشتیبانی از نظام، مشارکتی جدی داشتند، بیان داشت: برخی نمی‌خواستند مازندران از سرمایه‌های صنعتی بهره‌مند شود و از راه‌اندازی شرکت صنایع چوب و کاغذ در استان مخالفت می‌کردند، همین مقاومت‌های برخی از مسئولان شهرستانی موجب شد شرکت صنایع چوب و کاغذ با 2 هزار و 500 نیروی اشتغال به کار در مرکز مازندران فعالیتی صنعتی داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه کارکنان و مسئولان این صنعت نمونه در خاورمیانه باید تعهد لازم را در استوار بودن این شرکت تولیدی در استان مازندران داشته باشند، اظهار داشت: تهدیدها و تحریم‌های دشمن برای از پای درآوردن و استقلال‌زدایی کشور است و در این وضعیت نباید اجازه دهیم هیچ صنعتی به تعطیلی برود.

طبرسی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها بعد از دستیابی به انرژی هسته‌ای برای کشور اثرگذار نبود بلکه موجب شد بتوانیم به دستاوردهای نوین علمی دست یابیم.

وی اضافه کرد: تاکنون برای رشد انقلاب اسلامی و داشتن استقلال هزینه‌های زیاد جانی و مالی شده است نباید به آسانی این همه دستاوردها را از دست بدهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی توصیه کرد و گفت: انقلابی که به صورت مردمی ایجاد شود پشتوانه بزرگ مردمی از آن حفاظت می کند.

طبرسی متذکر شد: شناسنامه انقلاب اسلامی به هیچ حزب و نژادی سیاسی وابسته نیست بلکه با هدایتگری امام راحل و پشتوانه مردمی توانست 33 سال سرافرازانه در مقابل ظلم مقاومت کند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول