اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین:

وفاداری به آرمان‌ها شکر نعمت انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین وفاداری به آرمان‌ها را تنها راه شکر نعمت انقلاب خواند.

وفاداری به آرمان‌ها شکر نعمت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با پنج شنبه بیستم بهمن ماه که با عنوان روز "انقلاب اسلامی، عدالت گستری، مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان" نامگذاری شده است، ظهر امروز جلسه بررسی مباحث اخلاقی در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار شد.

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی طی سخنانی در این کلاس ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: کسانی قدر نعمت انقلاب اسلامی را می‌دانند که در زمان طاغوت حضور داشته‌اند و تفاوت آن دوران با زمان حال را به چشم خود دیده‌اند، بله نعمت انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است که تنها با وفاداری به آرمان‌ها می‌توان شکر آن را به جا آورد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ضمن گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) گفت: پیامبر اسلام (ص) در طول دوران بعثت، ۱۳ سال در مکه مکرمه و ۱۰ سال در مدینه منوره زحمات و سختی‌های زیادی را برای دعوت مردم به اسلام متحمل شدند و مخالفان زیادی در این مسیر مقابل ایشان ایستادند، تا در نهایت دین اسلام به جهانیان معرفی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اسلام به سرعت در جهان در حال گسترش است، بیان داشت: در حال حاضر در جهان حدود ۵۶ کشور اسلامی وجود دارد و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری کاملا مستقل الگوی این کشورهاست و به لطف خدا با حضور حضرت مهدی (عج) و تشکیل حکومت اسلامی در جهان عدالت حقیقی برقرار می‌شود.

امام جمعه ورامین با تبریک ولادت امام صادق (ع) تصریح کرد: با وجود مشکلات بسیاری که در زمان امام صادق (ع) وجود داشت، ایشان با تاسیس مدرسه، تربیت شاگردان بسیار و تبلیغ دین اسلام در کشورهای مختلف خدمت بزرگی به اسلام و مذهب شیعه کردند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول