اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد 17 منطقه با صدور بیانیه اعلام کرد

حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد گیلان در 22 بهمن

خبرگزاری فارس: دبیرخانه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی شاخه گیلان با صدور بیانیه‌ای، حضور گسترده دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد.

حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد گیلان در 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه دبیرخانه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان که به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن صادر شده، آمده است: 22 بهمن یادآور سلحشوری‌ها و از جان گذشتگی‌های ملت ایران اسلامی است که با فریاد رسای خود طنین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به گوش همه جهانیان رساندند.

این بیانیه می‌افزاید: انقلاب اسلامی روح معنویت، تلاش مجاهدانه، رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمام عرصه‌ها را در کالبد ملت مسلمان ایران دمید و امروز با گذشت سه دهه همگان موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف را در عرصه‌های داخلی و جهانی به نظاره نشسته‌اند.

در بخشی دیگر از بیانیه دانشگاه آزاد منطقه 17 آمده است: پیش‌بینی‌های امام راحل درباره رسوایی و انزوای آمریکا و نیز رهبر معظم انقلاب در زمینه تاثیر بیداری اسلامی بر کشورهای غربی و ایجاد جنبش‌های مردمی نشان دهنده ضرورت توجه و تبعیت ملت‌های مسلمان جهان از ولایت فقیه است.

این بیانیه اضافه کرده است: در سی‌و‌سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دانشگاهیان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرده و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و ادای احترام به مقام شامخ تمام شهدای راه اسلام و انقلاب میثاقی دوباره می‌بندند.

دبیرخانه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در ادامه بیانیه خود مردم این استان را برای حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول