اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نهمین روز از دهه فجر

32 طرح عمرانی و خدماتی در استان اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 32 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرهای استان اردبیل با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

32 طرح عمرانی و خدماتی در استان اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر در شهر سرعین 13 طرح عمرانی و خدماتی افتتاح شد که برای اجرای آنها بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

همچنین مخزن 5 هزار متر‌مکعبی سرعین، اصلاح شبکه آب شرب مسکن مهر این شهر و راه‌اندازی یک مهد کودک، یک مرکز سلامت روان و کانون قرآنی عترت به میمنت دهه فجر افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها در سرعین امام جمعه این شهرستان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی اظهار داشت: نظام ما با این قدرتمندی و صلابت حضور و تلاش موثر قادر به غلبه بر تمام مشکلات است.

حجت‌الاسلام محمود اصغری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه به ویژه راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت قدرشناسی از نظام و دستاوردهای حاصل شده است، افزود: مردم ما بار دیگر در 22 بهمن چهره دشمن را روسیاه‌تر می‌کنند.

همچنین در نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر در شهرستان پارس‌آباد هم طرح آبیاری بارانی به مساحت 182 هکتار، ساختمان اداری دانشگاه آزاد این شهر، یک واحد آموزشی مقاوم‌سازی شده در قالب 14 کلاس افتتاح شد.

در شهرستان نمین نیز یک واحد مرغداری به ظرفیت 25 هزار قطعه و در بیله‌سوار نیز مرکز عرضه مستقیم کالا و تولیدات کشاورزی در روستای دمیر‌چی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در شهرستان گرمی واگذاری 54 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده و در مشگین‌شهر نیز طرح آبرسانی به دو روستا و افتتاح چند راه روستایی به همین مناسبت انجام شد.

همچنین همزمان با ایام مبارک دهه فجر در خلخال از چند طرح بیمارستانی، بهداشتی و آموزشی بهره‌برداری شد و در کوثر نیز چهار واحد مسکن محرومان و همچنین دو واحد مسکن مقاوم‌سازی روستایی افتتاح و یک دستگاه آمبولانس مجهز نیز به مرکز درمانی این شهر اهدا شد.

در اردبیل نیز اولین رسانه سیار تبلیغاتی تاکسی‌ها رونمایی شد تا از این طریق سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی ممر درآمدی داشته باشند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول