اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی:

طرح گاز رسانی به 15 روستای خراسان شمالی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اعلام کرد: طرح گاز رسانی به 15 روستای این استان طی ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

طرح گاز رسانی به 15 روستای خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین تقی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های گاز رسانی در روستاهای شهرستان‌های بجنورد و مانه و سملقان به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: از مجموع روستاهای خراسان شمالی که طرح‌های گاز رسانی در آن به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید، ۱۴ روستا در شهرستان بجنورد و یک روستا در شهرستان مانه و سملقان قرار دارد.

به گفته تقی‌نژاد، با بهره‌برداری از این طرح‌های گاز رسانی هزار و ۵۵۴ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌های گاز رسانی یک سال زمان صرف شده است، افزود: 28 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های گاز رسانی در روستاهای این استان اعتبار صرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: در اجرای طرح گاز رسانی به این روستاها ۱۱۸ هزار و ۵۴۵ متر خط انتقال کار گذاشته شده و تاکنون یک‌هزار و ۲۱۵ انشعاب گاز نیز در این روستاها نصب شده است.

وی افتتاح سه جایگاه سی‌ان‌جی را از دیگر طرح‌هایی برشمرد که هم‌زمان با دهه فجر در این استان به بهره‌برداری رسید.

تقی‌نژاد در عین حال وظیفه شرکت گاز برای راه اندازی این جایگاه‌های سی‌ان‌جی را صرفاً گاز رسانی تا محل این جایگاه‌ها برشمرد.

وی این جایگاه‌ها را مربوط به شهرستان‌های اسفراین، شیروان و مانه و سملقان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای گاز رسانی به این جایگاه‌ها صرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی همچنین گاز رسانی به واحدهای مسکن مهر در این استان را برشمرد و اظهار داشت: دو هزار و ۴۳ واحد مسکن مهر از مزایای این طرح‌های گاز رسانی برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح گاز رسانی بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول