اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول سال‌های بعد از انقلاب

دشمن از هر توطئه‌ای برای به زانو درآوردن نظام اسلامی استفاده کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن از هر توطئه‌ای برای به زانو درآوردن نظام اسلامی در طول سال‌های بعد از انقلاب استفاده کرده است.

دشمن از هر توطئه‌ای برای به زانو درآوردن نظام اسلامی استفاده کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در یازدهمین نشست صمیمی با جوانان و نخبگان استان خراسان رضوی با عنوان "حرف‌هایی که در دلم بود" در محل استانداری این استان اظهار داشت: با این حال جوانان کشور در هر زمینه‌ای دستاوردهای بسیار مهمی را از آن خود کرده‌اند.

وی خواستار واگذاری تصدی‌گری موضوعات فرهنگی به مردم و جوانان شد و افزود: در حال حاضر شاهد پیشرفت و توسعه قابل توجهی در تمام زمینه‌های علمی، فناوری، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستیم.

استاندار خراسان رضوی به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و متذکر شد: با این حال باز هم دشمن نتوانست به اهداف شوم خود برای ذلت ایران قدمی از قدم بردارد.

وی با بیان اینکه در 300 سال گذشته هیچ جنگی به ایران تحمیل نشده مگر اینکه در آن جنگ ایران شکست خورده و یا قسمتی از کشور جدا شده باشد، تاکید کرد: در همین راستا با دلاورمردی‌های جوانان ایرانی نگذاشتیم دشمن حتی یک وجب از خاک کشور را اشغال کند.

صلاحی به اجرای طرح خانواده پایدار با هدف تحکیم بنیان این نهاد و ارتقای شاخص‌های سلامت آن در خراسان رضوی اشاره کرد و عنوان داشت: این طرح به عنوان پایلوت به سایر استان‌ها ارائه و توسط وزارت کشور ابلاغ و اجرایی شده است.

وی بیان کرد: برای رسیدن به نقاط خوب در این مسیر و ایجاد رضایتمندی جوانان باید باید محور همه امور کارهای فرهنگی باشد.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: به همین منظور یکی از رویکردهای انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده است.

وی پیشرفت‌های کشور دراین زمینه را راضی کننده ندانست و خاطرنشان کرد: با این حال در حال حاضر اقدامات خوب و موثری در حوزه فرهنگ صورت گرفته است.

صلاحی حمایت از تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه امور فرهنگی را از اولویت‌های کاری در این زمینه عنوان کرد و افزود: این وظیفه باید در اسرع وقت انجام شود.

وی گفت: ظرفیت 24 ساعته‌ شدن پخش برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی فرصتی برای طرح قسمتی از موضوعات خانواده و آموزش‌های لازم در این حوزه است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول