اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان

تندیس آیت‌الله مهدوی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تندیس آیت‌الله سیدجواد مهدوی از علمای بزرگ استان بوشهر در آبپخش رونمایی شد.

تندیس آیت‌الله مهدوی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از دشتستان شهردار آبپخش صبح امروز در آیین رونمایی از یادمان آیت‌الله سید جواد مهدوی در آبپخش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: دهه فجر یادآور حماسه‌های دلیرمردان ایران اسلامی در مقابله با رژیم منحوس پهلوی تحت لوای امام خمینی (ره) است.

سید محمود موسوی تاکید کرد: هر ساله باید تمامی مردم و مسئولان با همکاری و همگامی یکدیگر در راستای بزرگداشت این ایام تلاش کنند و هیچ‌گونه کم‌کاری در این راستا جایز نیست.

شهردار آبپخش اظهار داشت: توجه به هویت فرهنگی و تاریخ و تمدن هر شهر یکی از مهم‌ترین مسائلی است که شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی باید آن را مدنظر قرار دهند و برای پاسداشت هویت تاریخی شهرهای استان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای مفاخر تاریخی و علمی فراوانی است که باید از شیوه‌های مختلف برای شناسایی ایشان به نسل‌های جدید جامعه بهره ‌ببریم.

شهردار آبپخش اذعان داشت: شهرداری آبپخش فعالیت‌های فرهنگی با محوریت توجه به شاخصه‌های فرهنگی و تاریخی آبپخش را مورد توجه قرار داده و در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

موسوی خاطر نشان کرد: آیت‌الله سید جواد مهدوی یکی از افتخارات علمی و مذهبی استان بوشهر و شهر آبپخش است که برای نسل جوان جامعه ناشناخته است و باید تمام تلاش خود را برای معرفی این شخصیت‌های ارجمند به نسل‌های آینده به کار گیریم تا ایشان از پیشینه تاریخی خود آگاه باشند.

این مسئول ابراز داشت: شهرداری آبپخش با جمع‌آوری تعدادی تصاویر از این روحانی جلیل‌القدر اقدام به طراحی تصویر سنگی و تندیس از این شخصیت ارزشی شهر آبپخش کرده و هدف از نصب آن در ابتدای شهر معرفی هویت و پیشینه علمی و مذهبی شهر آبپخش به همگان است.

شهردار آبپخش گفت: ساخت این تندیس در مراحل طراحی، نصب، ساخت فوندانسیون و ... با نظارت شهرداری انجام شده است.

موسوی عنوان کرد: در سال‌های اخیر رسانه‌های مجازی و مکتوب در بخش آبپخش تاثیر بسزا و کارآمدی در راستای معرفی بخش آبپخش داشته‌اند و باید معرفی شخصیت‌ها، نویسندگان و عالمان آبپخشی که از افتخارات شهر و بخش می‌باشند را در اولویت کاری خود قرار دهند و در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول