اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد:

جشنواره نوروزی خدمات الکترونیک در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از برگزاری نخستین جشنواره نوروزی خدمات الکترونیک در ایام نوروز 91 در مشهد خبر داد.

جشنواره نوروزی خدمات الکترونیک در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، علی آبسالان هدف از برگزاری این جشنواره را اطلاع‌رسانی خدمات الکترونیکی به شهروندان و زائران عنوان کرد و اظهار داشت: این جشنواره در سه محور موضوعی به ارائه خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به شهروندان و زائران می‌پردازد که شامل راه‌اندازی کیوسک‌های خدمات الکترونیک شهروندی، جشنواره وب‌گاه‌ها و تولیدات الکترونیکی است.

آبسالان در ارتباط با راه‌اندازی کیوسک‌های خدمات الکترونیک شهروندی با رویکرد اطلاع‌رسانی به شهروندان و زائران مشهدی اظهار داشت:‌ در فاز نخست این طرح و در ایام نوروز 91 تعداد پنج دستگاه از کیوسک‌های مورد نظر در پنج نقطه شهر نصب می‌شود.

وی افزود: خدماتی که به وسیله این کیوسک‌ها به شهروندان ارائه می‌شود به صورت کلی شامل انواع خدمات بانکی،‌ شارژ بلیت الکترونیک "من کارت"، شارژ موبایل،‌ پرداخت الکترونیکی عوارض شهرداری،‌ مسیریابی نقشه شهر،‌ استفاده از اینترنت پرسرعت برای زائران در داخل کمپ‌ها و ارائه اطلاعات شهری به صورت همزمان شامل اطلاعات ترافیکی و‌ مناطق گردشگری است.

آبسالان به برگزاری جشنواره وب‌گاه‌ها در ایام نوروز 91 اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره نیز در دو بخش پیش‌بینی شده است بخش اول مسابقه وبلاگ نویسی نوروز 91 ویژه عموم شهروندان و بخش دوم برگزاری مسابقه ارزیابی خدمات الکترونیک وب‌گاه‌های شهری است.

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقه ارزیابی خدمات الکترونیک وب‌گاه‌های شهری، معرفی ارگان و یا سازمانی است که توانسته است با استفاده از فناوری‌های جدید بهترین خدمت الکترونیکی را به زائران در ایام نوروز 91 ارائه دهد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردار مشهد در ادامه به توضیح سومین فعالیت جشنواره مزبور پرداخت و گفت: انتشار روزنامه الکترونیک نوروز 91 در 15 روز تعطیلات و عرضه آن در پورتال شهر مشهد با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف انجام می‌شود که بخش ویژه آن مسابقه روزانه این روزنامه است.

وی به انتشار ویژه‌نامه الکترونیکی با رویکرد گردشگری و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: انتشار ویژه‌نامه الکترونیکی جشنواره نیز در راستای تولیدات الکترونیک جشنواره عرضه می‌شود که محصولاتی شامل نقشه جدید الکترونیک شهر روی موبایل، ‌بانک اطلاعات شهری و معرفی مجموعه کتب فرهنگی، گردشگری و شهروندی در قالب این ویژه‌نامه به شهروندان و زائران عرضه می‌‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول