اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آبادان خبر داد

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی 5 هزار دانش‌آموز آبادانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش آبادان از برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی 5 ‌هزار دانش‌آموز آبادان و چوئبده خبر داد.

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی 5 هزار دانش‌آموز آبادانی

غلامرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: چهارمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان و چوئبده با عنوان یادواره شهدای فرهنگی و 400 شهید دانش‌آموز از آبان‌‌ماه سال‌جاری با شرکت 5 هزار دانش‌آموز ورزشکار آغاز شده و مراسم اختتامیه این مسابقات در روز پنج‌شنبه بیستم بهمن‌ماه در استادیوم ورزشی تختی آبادان با اجرای برنامه‌های متنوع و معرفی افراد برتر برگزار خواهد شد.

وی درخصوص رشته‌های شرکت‌ کننده در این المپیاد گفت: المپیاد ورزشی دانش‌آموزان در 20 رشته مختلف از جمله دو و میدانی، ژیمناستیک، شنا، هندبال، والیبال، بسکتبال، طناب‌کشی، طناب‌زنی، تنیس روی‌ میز، شطرنج و برخی رشته‌های رزمی آغاز شده‌ و با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش آبادان افزود: این المپیاد توسط اداره آموزش و پرورش آبادان و با همکاری شرکت پالایش نفت، اداره ورزش و جوانان، شهرداری، صدا و سیما، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان آبادان و هم‌چنین اعضای شورای آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار شده‌است.

خلیلی‌نیا با بیان اینکه تاکنون 70 درصد برندگان رشته‌های مختلف ورزشی مشخص شده‌اند، تصریح کرد: در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله رژه 5 ‌هزار دانش‌آموز ورزشکار، اسب‌سواری، موتورسواری، اسکیت‌سواری و اجرای هنرهای رزمی از سوی دانش‌آموزان به اجرا در خواهد آمد.

وی در ادامه از شرکت دانش‌آموزان آبادانی در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آبادانی در قالب بسیج دانش‌آموزی و فرزانگان و هم‌چنین انجمن‌های دانش‌آموزی و هلال‌احمر و با همراهی مدیران و معاونان مدارس سراسر شهرستان در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در این روز یک مسابقه ساخت آدمک نیز برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که در پایان به 22 آدمک برگزیده جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

خلیلی‌نیا هم‌چنین با اشاره به برگزاری جشن عبادت دختران آبادان و اروندکنار اظهار کرد: جشن بزرگ عبادت در تاریخ 13 بهمن‌ماه سال‌جاری و هم‌زمان با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور 2 هزار و 500 دانش‌آموز سال سوم ابتدایی در سالن ورزشی 17 شهریور آبادان برگزار شد.

وی در پایان با بیان اینکه این مراسم با همکاری منطقه آزاد اروند و شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شده گفت: در این جشن هدایایی در قالب بسته‌های فرهنگی حاوی چادر نماز، سجاده و کیف به دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول