اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش و جوانان هندیجان خبر داد

برگزاری اولین المپیاد ورزشی در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش و جوانان هندیجان از برگزاری اولین المپیاد ورزشی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری اولین المپیاد ورزشی در هندیجان
امید احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی شهرستان هندیجان در 12 هیئت فعال در ورزش بانوان و آقایان و در بخش‌های روستایی و شهری هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.
وی در خصوص رشته‌های ورزشی این المپیاد گفت: این المپیاد در رشته‌های مختلف از قبیل فوتبال، والیبال، کاراته، تکواندو، ووشو، کشتی، کونگ‌فو، آمادگی جسمانی، همگانی، روستایی و عشایری، تنیس روی میز، بدنسازی و پرورش‌اندام اجرا خواهد شد.
مدیر امور ورزش و جوانان هندیجان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هم‌زمان با برگزاری افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی، سالن ورزشی چند منظوره بصیرت هندیجان جنوبی نیز در تاریخ سیزدهم بهمن‌ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت تا با افتتاح آن شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش جوانان و نوجوانان در شهرستان باشیم.
احمدزاده با بیان اینکه هندیجان یکی از مناطق محروم استان خوزستان است تصریح کرد: امیدواریم که با حمایت‌های فرماندار هندیجان و هم‌چنین با کمک‌های مسئولان دلسوز این شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان که تاکنون در زمینه رشد و بالندگی ورزش در شهرستان محروم هندیجان تلاش‌های زیادی را نشان داده‌اند در این مسیر گام‌های موثری برداشته شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: سعی و تلاش ما در رفع مشکلات و کمبودهای ورزشی با همکاری ورزشکاران و علاقه‌مندان رشته‌های ورزشی است تا بتوانیم شهرستان هندیجان را در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات گوناگون به مقام‌های قهرمانی برسانیم.
مدیر امور ورزش و جوانان هندیجان در پایان با اشاره به برنامه‌های ورزشی در دهه فجر گفت: تمام این برنامه‌ها برای بهبود و رشد ورزش شهرستان اجرا می‌شوند و به همین دلیل از ورزشکاران هندیجانی می‌خواهیم در این برنامه‌ها حضوری گسترده را از خود نشان دهند.
انتهای پیام/صا30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول