اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنـگی تبلیغات کردستان:

انقلاب اسلامی آغازگر یک حرکت جهانی است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنـگی تبلیغات اسـلامی کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول و تغییر در ساختار سیاسی و اجتماعی یک کشور نیست بلکه سرآغاز یک حرکت جهانی است.

انقلاب اسلامی آغازگر یک حرکت جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان آمده است برگزاری جشن‌های سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام نورانی دهه فجر مصادف است با میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و این مناسبت بر نورانیت و درخشندگی این روزها می‌افزاید.

ملت ایران در حالی وارد جشن‌های دهه فجر می‌شود که صدای اسلام‌خواهی ملت‌های مسلمان در منطقه طنین‌افکن است و طاغوت‌های مسلط بر کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت فرو می‌افتند.

این بیانیه می‌افزاید؛ ملت ایران در حالی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی گرفتار جنبش‌های مردمی در داخل مرزهای خود هستند و از نظر اقتصادی با بحران روبه‌رو هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول و تغییر در ساختار سیاسی و اجتماعی یک کشور نیست بلکه سرآغاز یک حرکت جهانی است.

این بیانیه حاکی ‌است؛ حرکتی دوباره برای تحقق نمونه‌ای دیگر از حکومت اسلامی و این بار با همت ملتی متفاوت از مردم حجاز در زمان پیامبر(ص) و کوفه در زمان امام علی (ع) و امام حسین (ع)، ملتی که به رهبری فرزند و رهروی خلف از سلاله پاک پیامبر (ص) قرآن و عترت مهجور را از پستوی خانه‌ها و حجره طلبه‌ها بیرون آوردند و الگوی حرکت سیاسی و اجتماعی خود قرار دادند گوشه‌ای از عظمت اسلام ناب محمدی را به جهانیان عرضه کردند.

اکنون با گذشت سی‌وسه سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ملت شریف ایران به ویژه جوانان، با بصیرتی مثال‌زدنی سربلند از فتنه‌ها و آزمایش‌های الهی محکم و استوار در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و در روزهایی نمادین همچون 22 بهمن در کنار هم این پایداری و سربلندی را زیر سایه وحدت و یکپارچگی فریاد می‌زنند.

این بیانیه می‌افزاید؛ اکنون انقلاب اسلامی در حالی طلیعه سی‌وچهارمین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد که وعده الهی حضرت امام(ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

هم‌اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌های شمال آفریقا را به گرداب قهر‌آمیز کشانده است، بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.

در طلیعه سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بی‌شک حضور پرشور و پرصلابت و حماسی همراه با بصیرت دینی مردم غیور و بزرگوار ایران اسلامی همچون گذشته موجب سرافرازی ایران اسلامی خواهد شد تا در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن عظمت ایرانیان را به جهانیان ثابت کنند و ضمن حمایت از دستاوردهای انقلاب بر تداوم راه امام(ره) تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تاکید ورزند.

شـورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهـه فـجر استان کردستان در پایان این بیانیه، فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقارن آن با ماه ربیع‌المولود و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) را عید حقیقی دانسته، از آحاد مردم شریف و آزاده استان دعوت می‌نماید تا با حضور ارزشمند خویش در این جشن و راهپیمایی سراسری ارادت خویش را نسبت به همه ارزش‌ها به ویژه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) اعلام داشته و شکرگزاری خویش را نسبت به عنایات و الطاف خداوند سبحان بجای آورند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول