اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز تخصصی نماز:

اثرات حرکت پیامبر اکرم(ص) استکبار را به ستوه آورده است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز تخصصی نماز گفت: امروز دشمنی دنیای استکبار و استعمار از به ستوه آمدن اثر حرکت پیامبر اکرم(ص) است.

اثرات حرکت پیامبر اکرم(ص) استکبار را به ستوه آورده است

حجت‌الاسلام محمد صادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) با اشاره به شباهت‌های امام زمان(عج) و پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: وجود نورانی پیامبر رحمت‌اللعالمین بود و همچنین در زیارت آل یاسین آمده که امام عصر رحمت واسعه است.

وی خاطر نشان کرد: بعثت پیامبر، بعثت رحمت بود و وجود حضرت ختمی مرتبت همه رحمت بود و در نهایت ثمره رحمت در ظهور مشاهده می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی نماز ادامه داد: خداوند لطف عظیمی درباره مومنان کرد و پیامبر را در بین آنها قرار داد و این لطف عظیم نسبت به بشر در مورد امام عصر(عج) مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به شباهت‌های دیگر امام عصر و پیامبر اکرم(ص) گفت: هدف پیامبر ایجاد جامعه توحیدی بود و شعار پیامبر این بود که برای رستگاری و سعادتمندی «لااله‌الاالله» را به زبان آورید و این شعار در ظهور معنا پیدا می‌کند.

کفیل خاطر نشان کرد: شعار حضرت مهدی(عج) توحید است و قرآن اشاره دارد که خداوند به کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام دادند وعده داده کارشان به جایی می‌رسد که تنها خدا را می‌پرستند و جامعه توحیدی تنها در ظهور معنا پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: پیش از وجود نورانی رسول خدا(ص) جامعه در جهل بود و فاصله فراوانی با حضرت حق داشت و پیش از ظهور همچنین یک شرایطی مانند این دوران اتفاق می‌افتد و جامعه دوری از خدا، معنویت و توحید را تجربه می‌کند.

مدیر مرکز تخصصی نماز تصریح کرد: زمان امام عصر(عج) برخی اوقات مردم سرگرم در خرافه‌ها می‌شوند ولی امام با سیرت رسول خدا(ص) حرکت می‌کنند و دینی بدون خرافه‌ و پلیدی را ارائه می‌کنند و زیبایی ظهور این است که با هر بدعتی مقابله می‌کند.

وی عنوان داشت: همه دغدغه پیامبر این بود که با تبلیغ دین تنها یک نفر انس بیشتری با پروردگار پیدا کند و خدایی شود و وجود نورانی امام زمان همچنین از تمام اهرم‌های تبلیغ استفاده می‌کند.

کفیل با اشاره به حرکت دشمنان در برابر پیامبر اکرم(ص) گفت: برخی اوقات دشمن به طور جدی وارد صحنه شده و به توهین و حرکت‌های مضحک می‌پردازد و این امر به دلیل عظمت و بزرگی رسول خدا(ص) است و این اقدامات و حرکات نشان‌دهنده به ستوه آمدن آنها است.

وی خاطر نشان کرد: جمع شدن میلیون‌ها نفر در سرزمین مکه نشان‌دهنده عشق به اسلام، توسعه و عظمت قرآن بوده و عظمت پیامبر و کتاب نبی را نمایان می‌کند.

مدیر مرکز تخصصی نماز با اشاره به قدرت و عظمت انقلاب اسلامی گفت: اگر حرکتی، لطمه‌ای به دشمنان وارد نسازد و مزاحمشان نباشد در برابر آن مقابله نمی‌کنند و اگر برخی اوقات مشاهده می‌شود که نسبت به اسلام و انقلاب دشمنی می‌کنند نشان‌دهنده عظمت انقلاب ماست و باید شاد باشیم که به اندازه‌ای بزرگ شدیم که ابرقدرت را به ستوه آوردیم و این اثر حرکت پیامبر(ص) است.

وی عنوان داشت: حرکت‌های توهین‌آمیز کشورهایی که ادعای دموکراسی داشته و شعارشان توجه و شنیدن کلام طرف مقابل است نشان‌دهنده به ستوه آمدن و بیچارگی آنها است که عظمت اسلام و قرآن را مشاهده می‌کنند و مجبور می‌شوند مقابله کنند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول