اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

نقش امام در رهبری انقلاب بی‌بدیل بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با انقلاب‌هایی که در منطقه رخ داد و حوادث و بعضا انحرافاتی که اتفاق افتاد به نقش عظیم رهبری جامعه پی می‌بریم و می‌دانیم که نقش امام راحل در رهبری انقلاب بی‌بدیل بود.

نقش امام در رهبری انقلاب بی‌بدیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان عبدالرضا صباحی چهارشنبه شب در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار دشت: رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و انسجام و وحدت مردم دو عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری سرافراز هستیم.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی برای نسل ما فراموش نشدنی است و اگر نسل جدید با خاطرات آن روزها و مسیر طی شده انقلاب آشنا شوند، برای آن‌ها نیز به یاد ماندنی می‌شود.

صباحی تصریح کرد: در سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی آغاز شد و در آن شرایط سخت، امام مایه قوت قلب و آرامش ملت بودند و با سخنان ماندگار خود چراغ راه ملت بوده و مشکلات را برای همه آسان می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: با انقلاب‌هایی که در منطقه رخ داد و حوادث و بعضا انحرافاتی که اتفاق افتاد به نقش عظیم رهبری جامعه پی می‌بریم و می‌دانیم که نقش امام راحل در رهبری انقلاب بی‌بدیل بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: انقلاب‌های جهان نویدبخش تاریخ جدیدی برای اسلام است و کشور ایران در سایه دین اسلام و تشیع به جایی رسیده که از همه جهات مستقل است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب اسلامی گفت: در حوزه پزشکی در استان کرمان عمده تجهیزات وجود دارد و بیشتر درمان‌ها در خود استان صورت می‌گیرد و در حوزه‌های نظامی، دفاعی، علمی و ... کشور ما بسیار توانمند است.

 صباحی با بیان اینکه همه ما باید در راستای ارتقای این انقلاب گام برداریم، ابراز داشت: ما در مسیر عزت در حرکت هستیم و با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی روزبه‌روز به عزت ما افزوده می‌شود و انقلاب اسلامی ایران در سایه ولایت‌فقیه و حفظ تقوا روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود.

این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و معاونان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و اجرای برنامه‌های فرهنگی همراه بود.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول