اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنکابن:

ملت ایران راه امام راحل را ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار تنکابن با اشاره به برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به رهبری آگاه امام راحل گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی راه شهدا و امام راحل را ادامه می‌دهند.

ملت ایران راه امام راحل را ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدابراهیم هاشمی عصر امروز در مراسم نخستین روز از دهه مبارک فجر با یبان اینکه امروزه بیداری اسلامی در منطقه به صورت گسترده‌ای شکل گرفته و صدای آزادی‌خواهی و مبارزه با دیکتاتوری از گوشه و کنار خاورمیانه به گوش می‌رسد و نتایج مثبت آن را نیز در برخی از کشورها دیدیم، افزود: همگان اذعان دارند که این موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار و فرماندار تنکابن با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: با توجه به این‌که ملت ایران در برهه‌های مختلف از عمر پربار انقلاب اسلامی حماسه آفرینی‌های بسیاری را رقم زدند، اطمینان داریم با حضور پر شور خود در انتخابات بار دیگر برگ زرینی از حماسه حضور عظیم ملت ایران را  رقم می‌زنند.

هاشمی ادامه داد: ایام الله دهه فجر علاوه بر این‌که ملت شریف ایران با شهدا و امام راحل تجدید میثاقی دوباره دارند و فرصتی است تا مدیران اجرایی و دستگاه‌های اداری از این فضا به بهترین نحو در انعکاس اقدامات دولت خدمتگذار استفاده کنند و در این راستا برنامه‌‌های متنوعی در شهرستان اجرا می‌شود که امیداوریم مورد توجه عموم مردم شهید پرور شهرستان تنکابن قرار گیرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول