اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

همایش آیین برادری و وحدت در ریگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر همایش آیین برادری و وحدت در شهرستان ریگان و در روستای عباس‌آباد رودشور برگزار شد.

همایش آیین برادری و وحدت در ریگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، چهارشنبه شب به مناسبت دهه فجر همایش آیین برادری و وحدت در شهرستان ریگان و در روستای عباس‌آباد رودشور برگزار شد.

محمد برزنگ فرماندار ریگان در این همایش با اشاره به هفته وحدت و با تبریک میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) اظهار داشت: پیامبر الگویی حسنه برای مردم بود و این الگوی حسنه باید در زندگی الگوی همه ما مسلمانان باشد.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی حضرت محمد (ص) افزود: چقدر از کارهای من و شماها با خلق و خوی پیامبر نزدیک است، پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید «به مومنان نباید بد زبانی کنید و حتی به بت‌پرستان، زیرا آنها از روی جهالت به خدای شما توهین می‌کنند.

برزنگ خاطرنشان کرد: مومنان باید با یکدیگر برادر باشند و اتحاد بین شیعه و سنی برای شکست دشمنان ضروری است.

فرماندار ریگان گفت: ما باید دین مبین اسلام را با اتحاد و برادری به سرتاسر دنیا صادر کنیم و همه ما یک مشت و در کنار هم باشیم و اگر کسی مقابل اسلام ایستاد با مشت گره کرده تو دهنی محکمی به او بزنیم.

برزنگ بیان داشت: دشمن درصدد است با تفرقه میان شیعه و سنی اتحاد را بین مسلمانان خدشه‌دار کند، همه ما در کنار هم برادروار زندگی کنیم و همدیگر را دوست داشته باشیم.

فرماندار ریگان عنوان کرد: هرکجا دنیای مسلمانی وجود داشته باشد، کینه امریکا از آن بیشتر می‌شود و تنها کاری که در توانش است، بین مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند.

وی از برادران اهل تسنن و تشیع شهرستان خواست با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن جای نفس کشیدن امریکا را ببندید و ابراز داشت: این راهپیمایی امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در سال گذشته قذافی، بن‌علی و ... در خدمت دشمنان بودند از صحنه حذف شدند.

برزنگ تصریح کرد: با پیروزی مسلمانان در کشورهای مصر، لیبی، تونس و ... اکنون دشمن ناامید و سعی در حضور نیافتن مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دارد.

وی اذعان داشت: 12 اسفند امسال برای ما سرنوشت‌ساز است و ما نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشیم، باید با حضور خود در انتخابات ثابت کنیم، هنوز عاشق اسلام هستیم و یک مجلس و پشتوانه قوی می‌خواهیم و با حضور خود در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید سازیم.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول