اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 254 پروژه در شهرستان‌های جنوبی بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در سفر به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر 254 پروژه‌ عمرانی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 254 پروژه در شهرستان‌های جنوبی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از موزه و کتابخانه مدرسه روستای کالو در شهرستان دیر گفت: در سفری که به شهرستان‌های جنوبی استان داشتیم در شهرستان جم 68 پروژه با اعتبار 30 میلیارد تومان، در شهرستان کنگان 136 پروژه با اعتبار 68 میلیارد تومان و در شهرستان دیر 50 پروژه با اعتباری معادل 9 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

جهانبخش همچنین در دیدار با دانشجویان مجمع اهل بیت تهران که در حال بازدید از مدرسه کالو بودند، گفت: شما جوانان بیدار دل در کشور اسلامی ایران تحصیل می‌کنید و سفیران کشور ما در جهان هستید و پیام ایران اسلامی را به شیفتگان اسلام می‌رسانید البته موج بیداری اسلامی کشور ایران را از غربت خارج کرد.

وی افزود: امیدواریم با افتتاح کلاس هوشمند کالو که کوچک‌ترین مدرسه هوشمند جهان و کشور است شاهد رشد و ترقی فرزندان این منطقه باشیم و مسئولیت‌های مهم را به عهده بگیرند.

جهانبخش همچنین قول داد مشکل اینترنت مدارس منطقه بردخون برطرف شود.

استاندار بوشهر با اشاره به خسارات سرمازدگی در استان گفت: شکرگزار نزول رحمت الهی در این استان هستیم اما بر اثر سرمازدگی 15 هزار هکتار از مزارع کشاورزی استان دچار خسارت شد که در 40 سال گذشته این سرما بی‌سابقه بوده است که بر اثر یخبندان محصولات کشاورزان تا 100 درصد نابود شدند.

وی افزود: ستاد بحران استان تشکیل شده و تصمیماتی اتخاذ شد و امیدواریم به تعهداتی که در برابر کشاورزان داریم عمل کنیم و قول می‌دهیم در نخستین فرصت به این مشکل رسیدگی شود و وظایف خود را در برابر این افسران تولید جامه عمل بپوشانیم.

لازم به ذکر است 45 دانشجوی مجمع اهل بیت تهران از کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان از پارس جنوبی و مناطق دیدنی استان و مدرسه کالو بازدید کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول