اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص کردستان خبر داد

کسب بیش از 100 مدال جهانی و ملی توسط ورزشکاران کردستانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص استان کردستان از کسب بیش از 100 مدال جهانی و ملی توسط ورزشکاران این هیئت خبر داد.

کسب بیش از 100 مدال جهانی و ملی توسط ورزشکاران کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علی خادم چهارشنبه شب در جلسه کمیته بیماران خاص استان کردستان در سنندج با ابراز نارضایتی از عدم توجه مردم و مسئولان به موفقیت‌های ورزشکاران هیئت بیماران خاص استان در عرصه‌های جهانی و ملی خواستار توجه بیش از پیش در این خصوص شد.

وی افزود: هیئت ورزشی بیماران خاص با مخاطب قرار دادن افراد پنج تا 76 ساله بارقه‌ای از امید و نشاط را در بین بیماران خاص استان به وجود آورده و با وجود کمبود امکانات و حمایت‌های بسیار ناچیز توانسته‌ است موفقیت‌های بزرگی را در عرصه‌ ملی و جهانی برای استان کردستان و ایران اسلامی فراهم آورد.

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص کردستان تصریح کرد: تاکنون 32 اعزام ورزشی داشته‌ایم و در مجموع ورزشکاران این هیئت در میادین جهانی، آسیایی، بین‌المللی و ملی بیش از 100 مدال رنگارنگ را برای استان به ارمغان آورده‌اند.

خادم به عدم فرهنگ‌سازی در خصوص توجه و احترام به بیماران خاص در استان اشاره کرد و افزود: شاید گفت تنها ورزشکارانی که از برگزاری مراسم استقبال و تبلیغات در خصوص موفقیت‌های خویش خوشحال نمی‌شوند فقط ورزشکاران عضو هیئت بیماران خاص هستند چرا که با مطرح شدن نام آنان مورد هجوم سخنان تحقیرآمیز و نامربوط می‌شوند.

وی خواستار تلاش جدی دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی در استان برای نهادینه کردن فرهنگ حمایت از بیماران و افراد نیازمند در جامعه شد و اظهار داشت: هیئت ورزشی بیماران خاص امادگی دارد در رشته‌های ورزشی دارت، شطرنج، تنیس روی‌میز و تیراندازی به افراد مشتاق خدمت‌رسانی کند.

رئیس هئت ورزشی بیماران خاص استان کردستان از عضویت 68 نفر از بیماران خاص استان در این هیئت خبر داد و اظهار داشت: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند برای ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین بیماران خاص استان کمک‌های نقدی خویش را به حساب شماره 48/682443 نزد بانک ملت شعبه پاسداران سنندج واریز کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول