اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز کرمان:

خستگی انقلابی‌ها از آفت‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان گفت: یکی از آفت‌های انقلاب خستگی انقلابی‌ها است و نباید فکر کنیم که در اوج عزت هستیم و شاید نیازی به حضور در راهپیمایی نیست.

خستگی انقلابی‌ها از آفت‌های انقلاب است

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سه بعد مهم داشت، اظهار داشت: مهم‌ترین بعدی که موجب این پیروزی شد، وجود امام راحل بود که مورد قبول آحاد مردم بودند.

وی اسلام، ایمان و اعتقاد به خداوند و همچنین حضور در صحنه مردم را دو بعد مهم دیگر در پیروزی انقلاب خواند و تصریح کرد: دشمنان از گذشته در محاسبات خود نسبت به ایران اشتباه می‌کردند، همان طور که شش ماه قبل از پیروزی انقلاب تمام سیستم‌های اطلاعاتی استکبار گفته بودند، نه‌تنها ایران در حال انقلاب نیست، بلکه در مرحله مقدمات انقلاب هم نیست و تا 10 سال دیگر حرفی از انقلاب در ایران نیست.

موسوی‌فر با اشاره به اعتقاد و باورهای دینی مردم و هدف امام راحل در تشکیل حکومتی دینی و اسلامی ابراز داشت: بیداری اسلامی و انقلابی که در کشورهای منطقه اتفاق افتاد، اگر چه با تأخیر 32 سال انقلاب اسلامی را برای خود انتخاب کردند و خواستار حکومت دینی برای خود شدند، اما یک رهبر بزرگ مانند امام خمینی (ره) در این کشورها حضور ندارد تا به خواسته‌های مردم تحقق بخشد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی شعارها و ارزش‌های والایی دارد، عنوان کرد: اگر کسی از این ارزش‌ها و شعارهای مقدس تخطی کند، نمی‌تواند، مورد اعتماد مردم باشد.

موسوی‌فر به توطئه‌های مختلف دشمن در طول 33 سال گذشته اشاره کرد و گفت: تحریم‌ اقتصادی یکی از راه‌هایی است که بارها از سوی آمریکا و غرب علیه ایران اعمال شد، اما هر تحریم برای ایران موفقیتی به دنبال داشته است.

وی افزود: ترور دانشمندان کشور نیز که در توجه رژیم صهیونیستی است، تنها راه تداوم افکار و اهداف این شهدا را در کشور گسترش می‌دهد.

موسوی‌فر تصریح کرد: یکی از آفت‌های مهم انقلاب را خستگی انقلابی‌ها می‌دانیم که مردم انقلابی فکر کنند در حال حاضر در اوج عزت هستیم و شاید نیازی به حضور در راهپیمایی‌ها نیست، اما باید بدانیم که حضور در راهپیمایی‌ها انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و این حضور در اوج عزت ایران اسلامی یک وظیفه است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن چشم به راهپیمایی روز 22 بهمن دوخته است، گفت: حضور فرد فرد هم‌وطنان در راهپیمایی بسیار مفید و این حضور مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار است.

موسوی‌فر حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید عهد و پیمان با امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان پایگاه هوانیروز کرمان نیز همگام با سایر ملت ایران به همراه خانواده‌های خود در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول