اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان:

جوانان در جهاد علمی با دشمنان اسلام مقابله کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان گفت: جوانان با پیشرفت خود در جامعه اسلامی با دشمنان مقابله می‌کنند.

جوانان در جهاد علمی با دشمنان اسلام مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی صبح امروز در تالار اماکن متبرکه در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی و فرماندهان، سربازان نیروهای هوایی و هلال‌احمر اظهار داشت: در تقسیم انسان‌ها و ملت‌ها در طول تاریخ نشان داده شده که انسان دارای نگاه‌های فکری و عقاید گوناگون هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان افزود: در عرصه حکومت‌های مختلف حرکت‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و دینی با نگاه گوناگون در جوامع بشری رخ داده که در این تقسیم‌بندی انسان‌هایی بوده که در انجام کارهای خود به صورت مغبون، ملعون شده و در قدمی که به سوی پیشرفت برداشته به یافته‌های جدیدی در تعالی فکری روحی خود نرسیده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: حکومت جمهوری اسلامی در دوران حکومت شاهنشاهی مورد توجه جوامع بشری به دلیل کمبودهای خود نبوده ولی امروز به دلیل کسب افتخارات خود به کمالات معنوی و انسانی مورد غبطه دشمنان اسلام قرار گرفته است.

وی هم‌چنین در ادامه به حکومت الجزایر که انقلاب آن هم‌زمان با ملت ایران بود، اشاره کرد و افزود: انقلاب این حکومت از سوی جوانان این مملکت و از مساجدهای سطح شهرشان شروع شده بود و به معنای واقعی کلمه شعار آزادی و استقلال بیان کردند ولی اداره کشور آنها مطابق با فرهنگ بیگانه فرانسه بود که در نتیجه نتوانسته با این مدیریت ضعیف به اقتدار برسند.

طبسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشور ایران در پرتوی رهبری و ایمان اسلامی پایبندی خود را به تشیّع و معنویت به سایر کشورها نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان افزود: قرآن و سنت در بطن جامعه ما رسوخ کرده و اسلام همراه با سیاست و مفاهیم دینی با تکیه بر خود در برابر رژیم‌های استعمارگر ایستاده است.

وی گفت: از تمام دولت مردان و سیاست‌مداران کشور خواسته که در تحلیل و بررسی با نگاه‌های منفی و مثبت خود درست در جمع‌بندی‌ها به نتیجه برسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان اظهار داشت: جوانان در این دوره در جهاد و مبارزه با دشمنان به پیشرفت علمی، دینی و اخلاقی رسیده و در مسابقات به برجستگی دست یابند.

وی افزود: شعار ما در این حکومت کمک به مستضعفان و محرومان بوده و در طول این 33 سال با رهبری آگاه به پا ایستاده است.

طبسی هم‌چنین به حضور مردم به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: مردم به‌ ویژه جوانان با شعار قوی در این نبرد بزرگ در برابر نگاه دشمنان پررنگ حضور پیدا کنند.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را بزرگ‌ترین تکلیف دینی خود دانست و افزود: انتخابات نشان‌ دهنده عزت ملت ما با تمام ارزش‌های دینی، اخلاقی و بصیرت است و این پیام قوی باید بیانگر پایداری مردم ایران به تمام ملت‌ها باشد.

انتهای پیام/م10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول