اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی همدان:

بینش جوانان امروز کمتر از نسل انقلاب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی همدان گفت: بینش جوانان امروز کمتر از نسل انقلاب نیست.

بینش جوانان امروز کمتر از نسل انقلاب نیست

محمود قاسمی در حاشیه اختتامیه سومین دوره طرح ولایت استانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با این طرح اظهار داشت: دوره‌های طرح ولایت سال گذشته نیز در سطح کشور برگزار شده و بنیانگذار این دوره‌ها آیت‌الله مصباح یزدی است.

وی افزود: این طرح سالیان طولانی است که در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می شود و دانشجویان شرکت کننده در این دوره‌ها عمدتأ به صورت گزینشی انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح  دختران و پسرانی هستند که توانمندی و یا سابقه مربی‌گری و تدریس دروس را دارند که طی گذراندن موفقیت‌آمیز مراحل مصاحبه برای ثبت نام در این طرح آماده می‌شوند.

وی مدت اجرای طرح را 12 روزه عنوان و بیان داشت: در این مدت مفاهیم بسیار ارزنده‌ای ارائه شد و سه استاد شرکت‌کننده در این دوره ها از ائمه جمعه بودند و سعی کردیم از بهترین اساتید کشوری از استان‌های قم، تهران و از ظرفیت‌های خود استان استفاده کنیم.

قاسمی ادامه داد: در ارزیابی‌های انجام شده میانگین شرکت دانشجویان در دوره‌های طرح ولایت بیش از 80 درصد است و خروجی طرح ولایت پس از سفر به شهرستان قم  و زیارت حضرت معصومه(س) دیدار با مراجع تقلید و علما است.این کاروان در ادامه از مؤسسه پژوهشی امام خمینی(ره) و اساتیدی که خود مدرس طرح‌های ولایت هستند دیدار می‌کنند و سپس این افراد در قالب حلقه‌های صالحین در سراسر دانشگاه‌های استان به عنوان مربی و مبلغ به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان همدان استقبال از دوره‌های طرح ولایت را بسیار بالا عنوان و اذعان کرد: در این باره با محدودیت‌هایی مواجه هستیم بنابراین باید تعداد شرکت‌کنندگان متقاضی در این دوره‌ها را با گزینش انتخاب کنیم.

وی در پایان گفت: سطح آگاهی و بینش جوانان امروز قطعاً اگر بیشتر از جوانان نسل اول انقلاب نباشد کمتر نیست و امیدواریم جوانان ما بتوانند مسئولیت‌های سنگین انقلاب اسلامی را بهتر ما نسل اول‌های انقلاب به آیندگان برسانند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول