اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لنکرانی:

مردم پاسخ شلوغ‌کاران سرافکنده را می‌دهند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: افرادی که با اشاره کلینتون قصد شلوغ‌کاری در 25 بهمن دارند سرافکنده هستند و مطمئن باشند که مردم پاسخ آنها را می‌دهند.

مردم پاسخ شلوغ‌کاران سرافکنده را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی چهارشنبه‌ شب در یکی دیگر از سلسله نشست‌های جبهه پایداری استان فارس که در مسجد امام علی (ع) شهرک میانرود شیراز برگزار شد، خدمت به مردم را نصرت الهی دانست و اظهار داشت: تمام کسانی که در موضوع حکومت و مدیریت ملی صحبت می‌کنند مدعی طرفدار مردم هستند اما بین کسی که نگاه ابزاری به مردم دارد و فردی که نگاه اصیل و دینی به مردم می‌کند، تفاوت است.

وی با بیان اینکه دین اسلام توجه به مردم و خدمت به آنها را عبادت می‌داند، افزود: افرادی که نگاه اصیل و دینی به مردم دارند خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانند اما افرادی که نگاه ابزاری به مردم دارند تنها زمان احتیاج به مردم سراغ آنها می‌روند.

دبیر جبهه پایداری در استان فارس یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی را توجه به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مردم در صحنه‌های مختلف و در برابر تهدیدات انقلاب ایستاده‌اند و آنها را خنثی کرده‌اند که نمونه بارز آن خنثی کردن فتنه 88 بود.

باقری لنکرانی با بیان اینکه حضور مردم پشتوانه انقلاب بوده و از آن محافظت می‌کنند، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یکی از صحنه‌های مهم تاریخ معاصر کشور برشمرد و اضافه کرد: حضور پررنگ مردم می‌تواند صحنه را به نصرت الهی تبدیل کند.

وی ایجاد کنندگان اغتشاش را بی‌آبرو توصیف و تصریح کرد: افرادی که با اشاره کلینتون قصد شلوغ‌کاری در 25 بهمن دارند، سرافکنده هستند و مطمئن باشند که مردم پاسخ آنها را می‌دهند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه جهت‌گیری‌های کلان نظام در مسیر خدمت به مردم باشد، بیان کرد: در جریان سکه و ارز تعدادی شبکه بهائیت بازداشت شدند اما از طرفی شاهد غفلت‌هایی از سوی مسئولان ذی‌ربط و برخی قانونگذاری‌ها بودیم.

باقری لنکرانی خدمتگزاری به مردم را مطالبه اصلی دانست و تصریح کرد: نمایندگان مجلس نهم از عمق جان خدمت به مردم را برای خود اصالت بدانند و وفادار به مردم باشند.

وی با بیان اینکه حکومت‌های وابسته به طور کامل شکننده هستند به گسترش چالش‌های اقتصادی در جهان غرب اشاره کرد و گفت: جنبش اشغال وال استریت واقعیت تلخ اقتصاد سرمایه‌داری بوده و اقتصاد سرمایه‌داری چالش‌های خود را به خوبی نشان داده است.

دبیر جبهه پایداری در استان فارس با بیان اینکه نگاه‌ها باید در امر اقتصاد به احکام الهی و دینی باشد، بیان کرد: آنچه باید در کشور اتفاق بیفتد ناشی از باورهای دینی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول