اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان:

تلاش برای گسترش فرهنگ قرآن کریم رسالتی همگانی است

خبرگزاری فارس: سرپرست دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تلاش برای گسترش و ارتقای فرهنگ قرآن کریم در جامعه رسالتی همگانی است.

تلاش برای گسترش فرهنگ قرآن کریم رسالتی همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ناصر علیپور ظهر امروز در جشنواره استانی مسابقات حفظ قرآن کریم  که با عنوان سفیة‌النجاة در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهارداشت: قرآن کریم معجزه پیامبر اکرم (ص) است و برای اینکه به آیندگان برسد باید به درستی حفظ شود.

وی حفظ جایگاه قرآن کریم و توجه به این کلام الهی را امری ضروری بیان کرد و افزود: خوشبختانه استان کردستان با داشتن حافظان و قاریان قرآن کریم در رده‌های سنی مختلف تلاش خوبی برای تعمیق و گسترش فرهنگ قرآن کریم کرده و در این راستا نیاز به تلاش بیشتری است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم نیز در این استان گامی برای گسترش فرهنگ قرآن کریم و شناسایی حافظان قرآن کریم است.

سرپرست دارالقرآن کریم استان کردستان یادآور شد: همچنین به افتتاح سایت دارالقرآن کریم استان کردستان در حاشیه این جشنواره پرداخت و گفت: این سایت نیز به منظور ارتقای فرهنگ قرآن کریم، برقراری ارتباط موثرتر با فعالان عرصه قرآنی و انعکاس اخبار و مقالات قرآنی سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

علیپور بیان داشت: اطلاع‌رسانی به موقع از فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن کریم و کسب نظرات و پیشنهادات فعالان این عرصه از دیگر اهداف راه‌اندازی این سایت قرآنی است.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس مطالب قرآنی در این سایت خواستار همکاری مربیان، داوران، حافظان و قاریان قرآن کریم در این راستا شد.

وی در پایان سخنان خود از حضور گسترده نوجوانان و جوانان کردستانی در مراسم جشنواره استانی مسابقات حفظ قرآن کریم تقدیر کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول