اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع تولید آرد سفید گلبرگ بیرجند:

مجتمع تولید آرد گلبرگ با کمبود نقدینگی مواجه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع تولید آرد سفید گلبرگ بیرجند به بیان مشکلات این کارخانه پرداخت و گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات این مجتمع تولیدی کمبود نقدینگی است که امید است با تدبیر مسئولان این مشکلات حل شود.

مجتمع تولید آرد گلبرگ با کمبود نقدینگی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد خدابخشی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه خط تولید آرد و آزمایشگاه مجتمع تولید آرد سفید گلبرگ بیرجند اظهار داشت: طرح توسعه آزمایشگاه کنترل کیفیت این کارخانه امروز به افتتاح می‌رسد که تا کنون برای تجهیز این آزمایشگاه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای گسترش آن مبلغ 200 میلیون ریال و برای بهسازی دستگاه‌ها نیز مبلغ 200 میلیون ریال دیگر تاکنون هزینه شده است.

مدیرعامل مجتمع تولید آرد سفید گلبرگ بیرجند ادامه داد: همچنین طرح توسعه خط تولید این کارخانه نیز با اعتباری معادل 40 میلیارد ریال به انجام رسیده است که این اعتبار صرف خرید، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات از شرکت بولر آلمان شده است.

خدابخشی با بیان اینکه کارخانه آرد گلبرگ جزو صنایع شاخص استان است، اظهارداشت: سعی شده که در سیستم تولید این کارخانه از مدرن‌ترین تکنولوژی‌های موجود دنیا استفاده شود تا بهره‌وری کار بالا رود.

وی ادامه داد: با تجهیز آزمایشگاه، کنترل کیفیت آرد به صورت آن لاین انجام می‌شود تا کیفیت آرد وارد شده به بازار قابل اعتماد باشد.

 

*آرد گلبرگ واحد نمونه آردسازی کشور است

مدیرعامل مجتمع تولید آرد سفید گلبرگ بیرجند افزود: این کارخانه در سال 89 موفق شد که عنوان واحد برتر آردسازی کشور را به خود اختصاص دهد همچنین کارآفرین نمونه استانی نیز شناخته شده است.

خدابخشی ادامه داد: آزمایشگاه این مجموعه در حال حاضر کاملا مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا است و چهار فاکتور موثر در آرد را در یک دقیقه محاسبه می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول