اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل کارخانه سیمان مند دشتی:

62 میلیارد تومان برای راه‌اندازی کارخانه سیمان مند هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل کارخانه سیمان مند دشتی گفت: از حدود هشت ماه گذشته که روند راه‌اندازی کارخانه مجددا آغاز شده تاکنون 62 میلیارد تومان اعتبار هزینه کردیم.

62 میلیارد تومان برای راه‌اندازی کارخانه سیمان مند هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آرمان سنایی عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از کارخانه سیمان مند دشتی اظهار داشت: ظرفیت این کارخانه در زمان بهره‌برداری روزانه چهار هزار و 400 تن و سالانه یک میلیون تن است.

وی افزود: هزینه اجرای سیلوها خیلی بالاست و به همین خاطر اعتبارات این بخش را صرف دیگر تاسیسات کردیم.

مدیر عامل کارخانه سیمان مند دشتی بیان کرد: منبع یک‌هزار و 200 متر مکعبی آب، پست برق، لوله‌کشی گاز از جمله اقداماتی است که در راستای راه اندازی این کارخانه انجام دادیم.

سنایی افزود: یکی از نیازمندی‌های ما تسهیلات بانکی است تا بتوانیم روند اجرایی طرح را سرعت ببخشیم.

وی خاطر نشان کرد: در هشت ماه گذشته 95 درصد قراردادهای اصلی را بسته، مجوزها را اخذ و هزینه‌ها نیز پرداخت کردیم.

مدیر عامل کارخانه سیمان مند دشتی اظهار داشت: برای معدن و اراضی رو به روی کارخانه نیز مکاتبات مفصلی انجام دادیم، ضمن اینکه احداث جاده دسترسی کارخانه نیز از ضروریاتی است که تا زمان بهره‌برداری از کارخانه باید احداث کنیم.

سنایی افزود: درخواست ما تدوین طرح جاده دسترسی به کارخانه و ساماندهی محور منتهی به کارخانه است.

مدیر اجرایی کارخانه سیمان مند دشتی نیز گفت: با فعال شدن کارخانه جاده دسترسی به آن نیز باید ساماندهی شود چرا که علاوه بر تردد وسائل نقلیه تردد خودروهای سنگین که از این کارخانه بارگیری می‌کنند نیز خواهیم داشت.

بهرام یزدانشناس افزود: مدت‌ها پیگیر مجوز اخذ زمین برای احداث پارکینگ ویژه ماشین‌های سنگین بارگیر هستیم اما هنوز نتیجه‌ای نگرفتیم.

وی ادامه داد: احداث جاده دسترسی و پارکینگ از ضروریاتی است که ما برای زمان بهره‌برداری از پروژه نیاز داریم.

مدیر اجرایی کارخانه سیمان مند دشتی اضافه کرد: در زمان بهره‌برداری از کارخانه روزانه 200 ماشین سنگین برای بارگیری سیمان وارد کارخانه می‌شوند بنابراین برای حضور این تعداد ماشین سنگین علاوه بر جاده دسترسی به پارکینگ مخصوص هم نیاز داریم.

استاندار بوشهر نیز گفت:  جاده دسترسی به کارخانه سیمان مند دشتی یکی از ضروریاتی است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید زمینه اجرای آن را فراهم کنند.

محمدحسین جهانبخش افزود: سیمان از طرح‌های مادر و اساسی برای پیشرفت هر استانی است و باید بیش از گذشته به اجرای طرح‌های تولید سیمان در استان اهمیت بدهیم.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها در اجرای مطلوب طرح‌های مادر مسئول هستند، گفت: انتظار داریم مسئولان کارخانه سیمان نیز به روستاهای اطراف به‌ویژه روستای لاور شرقی توجه داشته باشند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: برای سلامتی کارکنان و ساکنان محیط پیرامونی کارخانه نیز احداث فضای سبز باید مورد توجه مسئولان کارخانه باشد.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول