اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد

سخنرانی وزیر فرهنگ در جمع راهپیمایان کرجی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد که سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهرستان کرج سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی وزیر فرهنگ در جمع راهپیمایان کرجی

حسین کاشانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله در روز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یکی از مسئولان عالی‌رتبه و چهره‌های سیاسی شاخص در کرج حضور یافته و سخنران راهپیمایی بوده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز تلاش کردیم تا یکی از مسئولان و مدیران‌ارشد سیاسی به عنوان سخنران راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در کرج انتخاب شده و خوشبختانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این دعوت را پذیرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی و دعوت‌های انجام شده در روز شنبه دکتر سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان در جمع راهپیمایان کرجی و در مصلای این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

* آمادگی تمام دستگاه‌ها برای برگزاری پرشور راهپیمایی 22 بهمن در استان البرز

کاشانی‌پور در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به طور کامل انجام شده است؟ گفت: برنامه‌ریزی خاصی لازم نداریم، چرا که مردم به صورت خودجوش در این مراسم شرکت داشته و امسال نیز خواهند داشت.

وی ادامه داد: تنها دستگاه‌های اجرایی وظیفه ارائه خدمات به راهپیمایان را برعهده دارند که در استان البرز تمام مقدمات لازم فراهم شده است.

کاشانی‌پور افزود: طی روزهای اخیر هماهنگی‌های خوبی با نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شهرداری‌ها و نهادهای دولتی و خدماتی در استان البرز انجام شده و به طور قطع امسال راهپیمایی با شکوهی در سراسر استان البرز برگزار خواهد شد.

* لبیک یا خامنه‌ای شعار اصلی مردم استان البرز است

وی تأکید کرد: مردم ولایت‌مدار و مسلمان استان البرز راهپیمایی 22 بهمن را فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با ولی‌امر مسلمین دانسته و در این روز اقشار مختلف مردمی در این استان به خیابان‌ها خواهند آمد.

وی افزود: در این روز شعار اصلی مردم استان البرز لبیک یا خامنه‌ای است و این شعار را در سراسر استان طنین‌انداز خواهیم کرد.

کاشانی‌پور در پایان اظهار داشت: هم‌چنین ساکنان استان البرز به دنبال فرصتی هستند تا پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های استکبار و کشورهای غربی داده و این پاسخ را ظهر روز شنبه به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول