اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی/50

همایش نهضت روشنگری در چالوس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر همایش بزرگ نهضت روشنگری از سوی پایگاه بسیج سید ‌احمد خمینی (ره) چالوس در این شهر برگزار می‌شود.

همایش نهضت روشنگری در چالوس برگزار می‌شود

فرمانده پایگاه بسیج سید احمد خمینی (ره) مسجد چهارده معصوم چالوس در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: این همایش با موضوع تبیین گفتمان امام و رهبری، شاخص‌های انتخاب اصلح، تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس در مسجد چهارده معصوم (ع) چالوس برگزار می‌شود.

جواد مقیمی با اشاره به اینکه این همایش در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی که سعی در مخدوش کردن حضور مردمی و امنیتی کردن کشور دارند، برگزار می‌شود، ابراز داشت: از مدت‌ها قبل سپاه شهرستان چالوس برای بصیرت‌‌افزایی برگزاری این همایش را در دستور کار داشت.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است، متذکر شد: نوک پیکان حمله‌های دشمنان جایگاه رفیع ولایت فقیه است که حضور مردم در چنین محافلی مشتی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و اربابان خارجی آنها می‌زند.

مقیمی با اشاره به اینکه اکنون انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری جهانی شده است و آمریکا در منطقه دچار مشکل شده است، خاطرنشان کرد: آمریکا برای ضربه زدن به کشورمان در هر جای منطقه هزینه‌های میلیاردی کرده است اما ایران اسلامی در قلوب ملت‌های منطقه جای گرفته است.

فرمانده پایگاه بسیج سید احمد خمینی (ره) مسجد چهارده معصوم چالوس با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم‌دار نظام مردم‌سالاری دینی و حامی اصلی بیداری اسلامی در منطقه است، گفت: وقتی تصاویر دانشمند هسته‌ای ایران شهید مصطفی احمدی‌روشن را در دست معترضان وال استریت در آمریکا می‌بینیم، مصداق بیانات مقام معظم رهبری در شش ماه اخیر است که فرموده‌اند جنبش بیداری اسلامی تا قلب اروپا و آمریکا می‌رود.

وی در پایان بیان داشت: همایش بزرگ نهضت روشنگری عصر روز پنجشنبه 20 بهمن‌ماه با سخنرانی آیت‌الله محمود مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول