اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل:

22 بهمن امسال رویای استکبار باد فنا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: مردم ایران با حضور باشکوه در صحنه راهپیمایی 22 بهمن امسال خانه امید و آرزوی کفر را بر باد خواهند داد.

22 بهمن امسال رویای استکبار باد فنا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیر اظهار داشت: چند سال است استکبار جهانی در آستانه 22 بهمن و انتخابات سرنوشت‌ساز در ایران با به میان کشیدن موضوع تحریم و تهدیدهای مختلف قصد دارد ایران را به چالش واقعی بکشاند اما مردم ایران بدون توجه به این تخلفات و اسباب دلسرد گونه در صحنه حاضر شده و آثار تحریم را با صبر و مقاومت خود از بین می‌برند.

وی در ادامه ابراز داشت: حضور 85 درصدی مردم ایران در انتخابات سال 88 گویای شکست پی در پی اردوگاه کفر است که در تلاش هستند نظام مردم‌سالاری دینی در کشور را دچار چالش عظیم کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان داشت: در یک افتخار بزرگ و در سی‌امین آزمون انتخابات بعد از حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران قدرت و صلابت خود را به رخ می‌کشد و به تمام شیطنت نرم در قالب رسانه‌ها، سایت‌ها و ماهواره‌ها پاسخی شایسته خواهد داد.

دستباز شور و نشاط مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن را خاطرنشان کرد و گفت: دنیای کفر امروز اسیر بصیرت ولایت‌مداری احساس مسئولیت و تعیین سرنوشت واقعی ایرانیان شده و برای خود راه پس و پیشی را نمی‌شناسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رشد 68 درصدی جذب دانشجو را به همراه توسعه 40 درصدی مراکز دانشگاهی در شش سال اخیر یادآور شد.

این مسئول ابراز داشت: تعداد دانشگاه‌های ما نیز از 38 مورد به 97 واحد دانشگاهی در استان رسیده به طوری که تعداد اساتید دانشگاه نیز از یک‌هزار و 800 نفر به 3 هزار و 760 نفر ارتقا یافته که یک رشد 108 درصدی را نیز در این زمینه شاهد هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تعداد رشته‌های دانشگاهی را نیز 910 رشته با رشد 166 درصدی در شش سال اخیر خدمات دولت نهم و دهم برشمرد.

وی در پایان ابراز داشت: در زمینه انتشار کتاب توسعه 52 درصدی و تعداد تیراژ نیز 21 هزار جلد را در این مدت شاهد بودیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول