اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز صورت گرفت

دعوت از مردم استان البرز برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان البرز از مردم شهید‌پرور و همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت از مردم استان البرز برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، حسین کاشانی‌پور از تمامی گروه‌های مختلف، جمعیت‌های سیاسی و گرایش‌های وفادار به انقلاب اسلامی خواست تا با بینش دینی و بصیرت سیاسی، لحظه‌شناسی و درک زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را به منصه‌ ظهور برسانند و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حمایت از خواسته‌های به حق مردم آزادیخواه و نهضت‌های آزادی‌بخش، با مقام معظم رهبری این رکن رکین و پایه اساسی نظام اسلامی پیمانی تازه ببندند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه استان البرز یک بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه‌ای افتخار آفرین و متمایز از سال‌های گذشته رقم بزنند.

کاشانی‌پور اظهار داشت: ویژگی‌های زمانی که در آن قرار داریم ما را به عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بیش از پیش آشنا می‌سازد.

وی بیان داشت: از یک سو تلاش‌های مذبوحانه دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی روز به روز ناکارآمدی خود را نشان داده است و از سوی دیگر در فاصله فجر 89 تا فجر 90 رژیم‌های وابسته و دیکتاتور با الهام‌گیری ملت‌هایشان از انقلاب اسلامی، فرو ریختند.

کاشانی پور افزود: امواج توفنده انقلاب روز به روز جهان را درمی‌نوردد و به عزت و عظمت ملت ایران افزوده می‌شود و گام‌های پیشرفت را طی می‌کند و دشمنان روز به روز به عقب رانده می‌شوند.

وی اظهار داشت: این نظام به تبعیت از امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهپویی شهدا بر عظمت و عزت ملت ایران افزوده خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان البرز تاکید کرد: شایسته است در حالی که مردم بیش از 80 شهر آمریکا و کانادا به حمایت از ملت ایران به خیابان‌ها آمدند و کشورهای مختلف جهان با ملت ایران اسلامی همبستگی اعلام کردند، مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و شهید‌پرور استان البرز باشکوه هر چه بیشتر خود در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.‌

کاشانی‌پور گفت: این 22 بهمن متمایز از راهپیمایی‌های دیگر است چرا که کارآمدی نظام اثبات شده است.

مسئول ستاد دهه فجر استان البرز گفت: راهپیمایی 22 بهمن در استان البرز همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی مسیر راهپیمایی 22 بهمن در کرج مرکز استان البرز  را صبح روز شنبه 22 بهمن ماه جاری ساعت 10 صبح با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد و گفت: شهرستان کرج، میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، میدان امام خمینی (ره)، سه راه دانشکده، میدان قدس، بلوار امامزاده حسن(ره) و مصلی نماز جمعه کرج این مراسم با شکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول