اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده رخ می‌دهد

معرفی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین

خبرگزاری فارس: تمامی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین تا هفته آینده مشخص می‌شوند.

معرفی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عضو جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین در نشست مطبوعاتی جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین که با حضور اصحاب رسانه در مسجد ولایت این شهر برگزار شد، اظهار کرد: آغاز فعالیت جبهه متحد اصولگرایان در استان قزوین با تأخیر بوده است ولی از زمانی که فعالیت این جبهه آغاز شد، روزانه یک تا دو جلسه به طور مستمر برگزار شده است و تا هفته آتی، نمایندگان انتخابی خود را معرفی می‌کنیم.

محمود انصاری گفت: کاندیداهای انتخاب شده، از بین افرادی معرفی می‌شوند که میثاق‌نامه جبهه متحد اصولگرایان را امضا کرده باشند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت انتخابات عنوان کرد: امروز لازمه مبارزه با استکبار، داشتن برنامه و راهکار است، آنقدر عقب‌ماندگی از گذشته در کشور وجود دارد که بیش از هر زمان نیاز به نمایندگان سخت‌کوش احساس می‌شود.

ابراهیم اسدی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، متعالی و تکامل یافته است و مردم نیز در این نظام با هوش و فرهیختگی خود، چشم‌انتظار عملکردهای مثبت نمایندگان هستند ولی اقدامات مجلس فعلی جوابگوی این ملت و مردم نیست.

اسدی عنوان کرد: نباید به چهره‌هایی که رأی‌آور نیستند بیش از اندازه توجه کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه انتخاباتی بویین‌زهرا مشکلی برای انتخاب کاندید مورد نظر جبهه نداریم ولی در تاکستان احتمالا جبهه متحد اصولگرایان، کاندیدا نداشته باشد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز برای پیشرفت کشور نیاز به نیروهای متخصص داریم، مجلس فعلی نکات خوب و نقاط ارزنده‌ای دارد ولی نمی‌توان گفت که 100 درصد موفق بوده است و باید نمایندگانی انتخاب شوند که برای مردم وقت بگذارند.

جواد قدوسی‌فر، عضو جبهه متحد اصولگرایان در این نشست مطبوعاتی خاطرنشان کرد: دین اسلام تمامأ سیاسی است و این نظام اسلامی مستلزم این است که نمایندگانی کارآمد از درون کاندیداهای موجود انتخاب شوند تا در درون مجلس، نمایندگان شایسته برای کشور و نظام باشند.

قدوسی‌فر اذعان کرد: کسانی می‌توانند در درون جبهه متحد اصولگرایان حضور داشته باشند که پایبند به ارزش‌ها و ولایت فقیه باشند، لذا باید زمینه را طوری آماده کنیم که مردم پای صندوق بیایند تا دشمن ناامید شود.

عضو جبهه متحد اصولگرایان در ادامه بیان کرد:  داشتن مشی انقلابی یکی دیگر از شاخص‌های نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان است، لذا اگر در این زمینه غفلت کنیم در آینده از داشتن مجلس خدمتگذار محروم می‌شویم و اگر کوتاهی کنیم در مجلس نامحرمانی حضور می‌یابند و در رأس امور قرار می‌گیرند که نیت خدمت‌رسانی ندارند.

قدوسی‌فر ادامه داد: همه کاندیداهای نمایندگی مجلس محترم هستند به دلیل اینکه تأیید صلاحیت خود را از شورای نگهبان احراز کرده‌اند، در عرصه اصولگرایان دو طیف وجود دارد یک دسته از اصولگرایان چهره‌های کمتر شناخته شده هستند که در گذشته پست‌های اجرایی و مدیریتی نداشته‌اند و یک عده دیگر افرادی هستند که چهره‌های شناخته شده‌تری هستند در هر دو حالت تمام کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان از فیلتر جبهه متحد اصولگرایان عبور می‌کنند.

وی افزود: یکی دیگر از شاخصه‌های مهم برای جبهه متحد اصولگرایان، وام‌دار نبودن کاندید مورد نظر به گروه‌ها و جریانات خاص است، لذا با در نظر گرفتن تمامی شاخص‌های مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان، امتیاز‌بندی لازمه انجام می‌شود و کاندیدهایی که امتیاز بالاتری را کسب کنند در جبهه متحد اصولگرایان قرار می‌گیرند.

قدوسی‌فر تصریح کرد: یک مرکز علمی ناشناخته که از طرف شورای مرکزی در تهران انتخاب می‌شوند در تمام استان‌ها به صورت کاملا علمی نظرسنجی می‌کنند و کاندیداهایی که در این نظرسنجی رتبه‌های برتر را کسب کنند به عنوان کاندید برتر در جبهه متحد اصولگرایان انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول