اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

تاکسی‌های درون‌شهری به سیستم کارت بلیت مجهز شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید تلاش شود که تاکسی‌ها به سامانه کارت بلیت مجهز شوند و با این اقدام مشکل افزایش و کاهش کرایه برطرف می‌شود.

تاکسی‌های درون‌شهری به سیستم کارت بلیت مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید محمد آْتش‌زر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری قم که در سازمان پایانه‌های مسافربری قم برگزار شد، با اشاره به طرح‌های اجرا شده در پایانه‌های مسافربری قم گفت: ایجاد تغییر و تحول در پایانه مسافربری قم منجر به ارائه خدمات به زائران و مجاوران شهر شده است و این امر خدمتی برای آنها است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم افتتاح نباید باعث شود که از دیگر پروژه‌ها غفلت کنیم، ادامه داد: انجام پروژه‌های ریلی و عمرانی در سطح شهر قم به منظور ایجاد عبور و مرور راحت و آسان برای زائران و شهروندان این شهر است که باید مجدانه دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بررسی بودجه سال 91 شهرداری را در دستور کار خود قرار داده است و شهرداری یک هزار و 200 میلیارد ریال به منظور سال 91 به شورای اسلامی پیشنهاد کرده است که باید شفاف شود.

حجت‌الاسلام آتش‌زر بیان داشت: 200 میلیارد ریال عملکرد شهرداری درآمدی است که از مردم قم کسب می‌کند، 500 میلیارد ریال بازگشت اوراق مشارکتی حرم جمکران است که تا سال آینده توسط خود پروژه باید بازگردد و 500 میلیارد دیگر نیز پیش‌بینی شده است که از فروش اوراق مشارکت و استفاده از تسهیلات مترو و مونوریل اخذ شود.

وی با اشاره به استفاده از کارت بلیط در داخل شهر گفت: باید تلاش شود که تاکسی‌ها نیز به این سامانه مجهز شوند در این صورت مشکل افزایش و کاهش کرایه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول