اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم با اشاره به بودجه لایحه 1200 میلیارد تومانی:

بودجه شهرداری قم واقع‌بینانه است

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: بودجه شهرداری قم در سال آینده از منابع داخلی شهرداری و منابع استانی تامین خواهد شد و لایحه بودجه سال 91 واقع‌بینانه تدوین شده است.

بودجه شهرداری قم واقع‌بینانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری یکشنبه شب در مراسم ارائه لایحه بودجه سال 91 شهرداری قم به شورای اسلامی این شهر طی سخنانی به تشریح ابعاد مختلف در تدوین این بودجه پرداخت و اظهار داشت: برای بودجه سال 91 شهرداری قم 17 رویکرد اصلی را در نظر گرفته و طبق آن این لایحه را تنظیم و ارائه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مسئله اتمام پروژه‌های نیمه تمام از بخش‌های اولویت‌دار در تدوین این لایحه بودجه بوده است، خاطر نشان کرد: همچنین در این لایحه مسئله پروژه‌های حمل و نقل شرعی مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار قم افزایش بهره‌وری و کارآیی از طریق بهبود منابع انسانی، توجه به آموزش‌های مهارتی کارکنان و ارتقای سطح علمی آنها، نگاه جدی به نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده شهری، اجرای طرح‌های ممیزی و مناسب‌سازی محیط‌های شهری را از دیگر بخش‌های مورد توجه در این بودجه دانست و یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و توجه به مناطق محروم شهر قم از دیگر نکات مورد توجه در بودجه سال آینده شهرداری قم است.

وی توجه به فعالیت‌های پژوهش‌محور را مورد تاکید قرار داد و گفت: در تدوین لایحه بودجه شهرداری قم مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار گرفته است.

دلبری حفظ و توسعه فضای سبز عمومی را از دیگر نکات مورد توجه عنوان کرد و ادامه داد: سال آینده ساخت بوستان‌های منطقه‌ای و محلی و افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار مناطق شهرداری قم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه شهرداری قم در سال آینده از طریق منابع استانی و بخشی نیز از طریق منابع ملی تامین خواهد شد، تاکید کرد: امیدواریم که مسئولان با توجه به شرایط خاص و ویژه شهر قم نسبت به حمایت از شهرداری قم اهتمام داشته باشند.

شهردار قم با اشاره به اینکه برای رفع عقب‌ماندگی‌های قم نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم، تاکید کرد: رقم پیش‌بینی شده برای بودجه سال آینده شهرداری قم هزار و 200 میلیارد تومان است که 700 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری و مابقی از منابع دیگر تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده درآمدهای داخلی شهرداری قم 60 درصد نسبت به سال جاری افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در بودجه سال 91 تلاش شده است که بودجه به صورت واقع‌بینانه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول