اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی شهرداری منطقه 7

مناطق شهرداری در قم افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: با راه‌اندازی شهرداری منطقه هفت، قالب مناطق شهرداری قم کامل شد و دیگر افزایش منطقه شهرداری نخواهیم داشت.

مناطق شهرداری در قم افزایش نمی‌یابد
حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر قم در یک ماه گذشته اظهار کرد: تصویب مجوز واگذاری مجدد پیمان‌های نگهداری فضای سبز به پیمانکاران بخش خصوصی از طریق برگزاری تشریفات مناقصه عمومی از جمله مصوبات شورا بوده است.
وی ادامه داد: این امر در راستای واگذاری امور به بخش خصوصی است و تاکنون حدود 70 درصد نگهداری فضاهای سبز شهر توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: نیاز است شهرداری با حمایت از کارکرد بخش خصوصی به سمت افزایش میزان حضور آن در این زمینه حرکت کند.
 
* شهرداری منطقه هفت محدوده اطراف حرم را در بر می‌گیرد
بختیاری ادامه داد: تصویب مجوز ایجاد و راه‌اندازی شهرداری منطقه هفت نیز از مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر بوده است.
وی با بیان اینکه شهرداری منطقه هفت شهرداری محدوده اطراف حرم است، بیان کرد: حدفاصل خیابان عماریاسر، از خیابان عمار یاسر به سمت باجک و از منتهی الیه جنوبی به سمت خیابان دورشهر تا محدود خیابان ایستگاه محدوده شهرداری منطقه هفت در نظر گرفته شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این شهرداری ارائه خدمات بهتر در محدوده مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر بوده که از دیدگاه شورای شهر دارای اهمیت ویژه است و باید خدمات در آن محدوده به صورت خاص به زائران و مجاروارن کریمه اهل‌بیت(ع) ارائه شود.
بختیاری عنوان کرد: با راه‌اندازی شهرداری منطقه هفت، قالب مناطق شهرداری کامل شد و افزایش منطقه نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت منطقه شهرداری در قم ایجاد شده است، گفت: با راه‌اندازی منطقه هشت شهرداری در منطقه پردیسان و تفکیک منطقه دو به مناطق دو و شش، دیگر افزایش مناطق شهرداری در شهر قم را نخواهیم داشت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: هم اکنون ساختمان شهرداری منطقه هفت در خیابان معلم در حال تجهیز است.
بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اختصاص مبلغ 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به منظور تکمیل ساختمان آتشنشانی پردیسان نیز از مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر بوده است.
به گفته وی، جمعیت پردیسان در حال افزایش است و با استقرار ساکنان قمی در مجموعه مسکن مهر لزوم راه‌اندازی یک مجموعه آتشنشانی در پردیسان به شدت احساس می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: پرداخت 400 میلیون ریال در راستای حمایت از تیم بسکتبال لیگ برتری جانبازان از مصوبات دیگر شورای اسلامی شهر قم بوده است.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول