اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شمالغرب جبهه حامیان ولایت:

نباید کاستی‌ها را به پای انقلاب نوشت

خبرگزاری فارس: دبیر شمالغرب جبهه حامیان ولایت گفت: مردم همواره به وظیفه انقلابی خود خوب عمل کرده‌اند و هر جا انقلاب نیازمند حضور آنها بوده، بی‌ادعا به صحنه آمدند.

نباید کاستی‌ها را به پای انقلاب نوشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز بهزاد وکیلی ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: آگاهی و عزم مردم برای حضور در تمام صحنه‌ها ستودنی است به خصوص که در شرایط کنونی کشور، حمایت همه جانبه آنهاست که بر عزت و افتخار ایران اسلامی خواهد افزود.

وی با یادآوری کلام حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه مبنی بر حقوق حاکمان بر مردم و حقوق مردم بر آنان گفت: مردم از مسؤلان انتظار دارند با وکالتی که به آنها می‌دهند از حقوقشان در عرصه‌های داخلی و خارجی دفاع کنند چرا که دولتمردان در مسائل گوناگون در معرض نظارت عمومی آنان قرار گرفته‌اند و باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

این کارشناس مسائل حقوقی، در بخشی از سخنان خود به قانون و مدیریت صحیح در چارچوب آن اشاره کرد و اظهار داشت: مسئول حل مشکلات و کاستی‌های مردم مسئولان خدمتگزارند و مردم ما با درایتی که در آنان سراغ داریم هرگز بیشتر از توان و امکانات موجود انتظاری ندارند ولی به هر حال ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت در این مملکت فراوان است و بیش از اینها با مدیریت صحیح و علمی می‌توان در خدمت مردم بود چرا که قانون مسئولیت‌ها را مشخص کرده است و همه باید به آن تمکین کنند و در مقابل قانون مطیع باشند هر جا قانون حکفرما باشد مطلوب‌ترین اتفاقات می‌افتد.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ارمغان بزرگی برای مردم حساب به می‌آید و در واقع همین مردم بودند که خواستند چنین انقلابی به وجود آید و خداوند نیز خواست آنان را برآورده کرد.

وکیلی در ادامه گفت: مسؤلان هرچند تلاش می‌کنند تا مطالبات مردم را به بهترین نحو برآورده کنند اما کاستی‌های فراوانی در کشور وجود دارد که می‌توان آنها را با مدیریت بهتر برطرف کرد و هرگز نباید این کاستی‌ها را به پای این انقلاب نوشت.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این نکته که مسؤلان فرهنگی استان چه در نهاد آموزش و پرورش و چه در ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر وظیفه خطیری را بر عهده گرفته‌اند،اظهار داشت: ساختن آینده‌ای امید بخش و شکوفا از عهده کسانی برمی‌آید که در راه علم و فرهنگ با آینده‌سازان این مرز و بوم سر و کار دارند و بنای فرهنگ جامعه و توسط آنان بنا نهاده می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول