اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه عاشورا:

22 بهمن نماد اقتدار ملت در برابر قدرت پوشالی استکبار بود

خبرگزاری فارس: سپاه عاشورا امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: 22 بهمن نماد اقتدار امت ایران اسلامی در برابر قدرت پوشالی استکبار جهانی بود، طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت.

22 بهمن نماد اقتدار ملت در برابر قدرت پوشالی استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سپاه عاشورا در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در تبریز قرار گرفت، آورده است: امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو نفس قدسی باغبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ریشه در سرتاسر جهان هستی دوانیده و به همت وارث معنوی‌اش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به ثمر نشسته است، نسیم روح‌نواز بیداری، آگاهی و بصیرت این شجره طیبه الهی در سرتاسر جهان مشام آزادگان و ستمدیدگان جهان را نوازش می‌دهد و در مقابل ستمگران سلطه‌طلب استکبار جهانی و همچنین صهیونیسم، همچون انسان‌های وحشت زده تلاش می‌کند تا نگذارد بهار انقلاب اسلامی تکثیر شود.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: امروز آرزوی دیرینه امام که صدور معنوی انقلاب اسلامی بود به تحقق نشسته است و آزادگان جهان با الهام از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی، صهیونیسم و ایادی مزدورش را در سراسر جهان به چالش کشانده‌اند و تناقض رفتارهای مدعیان دموکراسی و حقوق بشر را آشکار ساخته‌اند.

این بیانیه تصریح کرده است: استکبار جهانی خیال می‌کرد با طراحی جنگ نرم می‌تواند انقلاب اسلامی ایران را به استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه سازد، غافل از اینکه انقلاب اسلامی با استفاده از نرم‌افزار مهدویت و عاشورا، ماشین جنگ نرم استکبار جهانی را از کار انداخت و توانست با استفاده از این حربه، استکبار جهانی را در سرتاسر دنیا با بحران‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مواجه سازد.

در ادامه بیانیه افزوده شده است: 22 بهمن امسال نیز امت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر همصدا با ملت‌های مظلوم جهان اسلام فریاد آسمانخراش خود را بر سر استکبار جهانی کشیده و با این فریاد، پایه‌های کاخ ستمگران تاریخ را به لرزه درخواهند آورد.

این بیانیه تصریح کرده است: 22 بهمن امسال نیز بسیجیان و پاسداران سپاه عاشورا در صف‌هایی فشرده و با مشت‌هایی گره کرده دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی و با اتکا به فرامین الهی و رهایی‌بخش فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حمایت بی‌دریغ خود را از ستمدیدگان مظلوم کشورهای تحت ستمی همچون بحرین، لیبی، یمن، غزه، فلسطین و ... با خلق حماسه حضور اعلام خواهند کرد و با این حضور خواب را بر فتنه‌گران تاریخ حرام خواهند کرد. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول