اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

ایران به خاستگاه مرکز ناب تشیع تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: کشور اسلامی ایران امروز خاستگاه و مرکز تشیع و اسلام ناب محمدی(ص) است.

ایران به خاستگاه مرکز ناب تشیع تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعد‌الله رئیس ساداتی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب در کوثر اظهار داشت: استکبار هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که روزی ایران بتواند قدرت اول منطقه را در دست بگیرد و این قدرت سبب شده تا ایران در تمام عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه ایران از هر نظر قدرت برتر منطقه است تصریح کرد: پیروزی‌های اخیری که کشورمان به آن دست یافته است همگی در سایه الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بوده است.

فرماندار شهرستان کوثر یادآور شد: امروز دنیا به توان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان دارد.

رئیس ساداتی بیان داشت: دنیا امروز به این نتیجه رسیده است که بدون جمهوری اسلامی هیچ مبادلات و تصمیم‌گیری در جهان قابل انجام نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد :امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی جزء قدرت‌های منطقه و جهان به شمار می‌رود و سالانه هزاران تولید علمی و تخصصی ابداع می‌کند.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و تاثیر‌پذیری آنان از انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: امروز کشورمان خاستگاه و مرکز اسلام ناب در جهان است و تمامی کشور‌های به پاخاسته از این نظام مقدس الگو می‌گیرند.

رئیس ساداتی بیان داشت: کشور‌های غربی حاضر به فروش تجهیزات نظامی به ملت ایران نبودند اما امروز بعد از گذشت 33 سال از عمر شکوهمند انقلاب این نظام هزاران سامانه موشکی و تجهیزات نظامی را خود تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با اشاره به پرتاب ماهواره‌های متعددی که از کشورمان به فضا فرستاده شده اظهار داشت: پیشتر این فناوری دست معدود کشورهای جهان بود که به لطف خدا و برکت این نظام اسلامی توانستیم جز کشورهای پیشتاز و خود‌کفا در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول