اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

حمل پرچم 25 متری جمهوری اسلامی در نور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور از حمل پرچم 25 متری کشور جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نور توسط راهپیمایان خبر داد.

حمل پرچم 25 متری جمهوری اسلامی در نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نور بیان داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور اقتدار، انسجام و وحدت را برای جهانیان به نمایش می‌گذارد.

فرماندار شهرستان نور بیان داشت: حضور خودجوش مردم در این مراسم خط بطلانی دیگر بر نقشه‌های شوم دشمن، تبلیغات سو و مغرضانه آنان می‌کشد و مهر تائیدی بر حقانیت و سلامت نظام جمهوری اسلامی است که توسط امام (ره) پایه‌گذاری و توسط فرزند صالح و خلف او رهبر معظم انقلاب تداوم یافته و انشاالله به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر(عج) می‌رسد.

مشایخی با اشاره به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال به حساسیت‌های موجود در انتخاب سخنرانان و شعارها و نیز امکان استفاده تبلیغی از مراسم‌ها پرداخت و افزود: با فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی و پای صندوق‌های رای باید مانع هرگونه سوء استفاده احتمالی شد.

وی بر برنامه‌ریزی دقیق و ساماندهی به منظور هدایت شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ و با شکوه 22 بهمن در شهرهای شهرستان نور تاکید کرد و خواستار هماهنگی کمیته امور بانوان برای حضور گسترده بانوان در این مراسم شد.

فرماندار شهرستان نور از حضور ورزشکاران با لباس ورزشی برای انجام حرکات نمایشی ورزشی در مسیر خبر داد و افزود: تیم‌های هلال‌احمر، اورژانس و آتش نشانی با آمادگی کامل به منظور مقابله با هرگونه خطرات احتمالی مراسم ناشی از ازدحام جمعیت مستقر می‌شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نور نیز از برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب، مرتب کردن پازل با شعارهای انقلابی، ایستگاه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید خبر داد.

ژیلا خاکپور همچنین از رونمایی و نمایش ماکت هواپیمای بدون سرنشین از دست ساخته‌های هنر جویان این کانون در روز 22 بهمن در پایان مراسم راهپیمایی خبر داد.

راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نور از ساعت 10 صبح روز شنبه از میدان امام (ره) نور تا مصلی الغدیر این شهرستان برگزار می‌شود، همچنین در رویان، چمستان و بلده نیز این راهپیمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول