اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری بویراحمد عنوان کرد

اجرای برنامه‌های متعدد دهه فجر ویژه بانوان در بویراحمد

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد از اجرای برنامه‌های متعدد دهه فجر ویژه بانوان در شهرستان بویراحمد خبر داد.

اجرای برنامه‌های متعدد دهه فجر ویژه بانوان در بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکرم رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان بویراحمد برنامه‌هایی مختص بانوان این شهرستان در نظر گرفته که تعدادی از این برنامه‌ها در روزهای گذشته اجرا و تعدادی هم در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

رحمانی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گزار جمهوری اسلامی که فرمودند "ما همه در نهضت سهیم هستیم و شما خانم‌ها سهم بزرگی در آن دارید" ابراز داشت: نیمی از قشر عظیم جامعه زنان هستند که آن‌ها نیز مانند مردان برای پیروزی و تقویت این نظام اسلامی تا پای جان تلاش نموده و تا همیشه نیز این وفاداری پابرجا خواهد ماند.

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان بویراحمد گفت: به منظور زمینه‌سازی مشارکت زنان شهرستان بویراحمد در برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های دهه فجر با مسئولیت و نظارت امور بانوان فرمانداری بویراحمد و با عضویت تمام کارشناس بانوان ادارات این شهرستان، کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شد.

رحمانی به مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته اشاره کرد و گفت: غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، بازدید کارشناسان بانوان از صنایع و معادن این شهرستان، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان دختر، برگزاری مراسم انس با قرآن، بازدید از خوابگاه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی دختران، برگزاری مسابقات ورزشی، پیامکی و کتابخوانی از برنامه‌های این کمیته در دهه فجر بوده است.

دعوت از سخنرانان کشوری با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری همایش‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه عکس در زمینه انقلاب و برگزاری نمایشگاه کارهای دستی زنان زندان از دیگر برنامه‌های دهه فجر بانوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود که این مسئول به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول