اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مبنای تشکیل انقلاب تبعیت محض از اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:‌ مبنای تشکیل انقلاب ارشی امام تبعیت محض از اسلام و دستورات الهی آن است.

مبنای تشکیل انقلاب تبعیت محض از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در محفل انس با قران کریم که در لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج برگزار شد، اظهارداشت: بیداری اسلامی امروز در جهان عرب متاثر و الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

به گفته وی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران نتیجه عمل به آیه شریفه واعتصموا بحبل‌الله است و تا زمانی که ملت ایران و مسلمانان جهان به آن عمل کنند و همواره پیرو ولایت فقیه باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند در آنان نفوذ و رخنه کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: حرکت انقلاب اسلامی ایران با افکار و اعتقادات رهبر کبیر انقلاب اسلامی که همواره پایبند به اسلام و ارزش‌های این دین الهی بود، همراه و سرچشمه گرفته و الگویی ارزشی برای جهانیان شده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) با اعمال و رفتارش اسلام را همانگونه که بود به جهان معرفی کرد که نتیجه آن امروز در بیداری اسلامی جهان عرب و حتی کشورهای اروپایی نمود عینی دارد.

به گفته وی، امروز دشمنان ایران اسلامی از تمام مواضع خود عقب‌نشینی کرده و توان مقابله با ملت ایران اسلامی را که یکپارچه و متحد زیرلوای رهبری در تمام صحنه و عرصه‌ای آماده‌اند، ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: امروز استکبار جهانی و دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که دین اسلام کامل‌ترین دین و انقلاب اسلامی نیز منشا بیداری‌ها امروز در دنیاست.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه افزایش قدرت اسلام از لحاظ کمی و کیفی را از دستورات خداوند در قران کریم عنوان کرد و افزود: قدرت و اقتدار دین اسلام تنها در سایه حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان امکان‌پذیر است.

* بازگشت به اصل اسلام راه برون رفت از مشکلات است  

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه قرآن تنها کتاب و اسلام تنها دین منطقی است که با رجوع به آن زمینه سعادت میسر می‌شود، افزود: تمامی موارد مربوط به جهان هستی و در شرایط زمانی در قرآن وجود دارد که با رجوع به آن می‌توان نیازها را برآورده کرد.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، دین مبین اسلام خواستار دنیا و آخرتی سعادت‌مند برای انسان‌هاست و در این مسیر قران به عنوان هدایت‌گر و روشن‌ترین پیام الهی انسان‌ها را در مسیر درست قرار می‌دهد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول